چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...
چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...

کلامت

وجود بیقرارم را آرام بخش یگانه معبودمن...

در بند کن این من رها شده را

بچشان طعم آرامش ابدی

را با نور زیبای کلامت



ماجی ماجی

اون روزا که پیش هم بودیم توی دوتا اتاق اتاق کوچیکتره مال ما

اتاق بغلی که یه کم بزرگترم بود مال "ماجی"...

یادمه شب که میشد حیاط خونه میشد واسه ی آدم یه دشت تاریک(پر از مجهولاتی که توی شب پیدا میشد) ،که فقط دلم به روشن بودن چراغ سه تا اتاق گوشه خونه خوش بود و خودمو میزدم به اون راه و میرفتم لب حوز مستطیل شکل وسط  حیاط و ...

وحشت حیاط خونه قدیمی اونقدر بود که منو داداشی که هنوز جوجو بودیم وقتی مثلا میخواستیم یه سر بریم اتاق ماجی بدون این که چیزی پامون کنیم یه دوی سرعت 10 متری تا اتاق میدویدیم و این دویدن هم چون پر از ترس بود به شدت کوبیده شدن پاهامون روی زمین همراه بود

شیرینی و تلخی ،خوشی و ناخوشی همه ی اون روزا برام شده خاطره !

که بیشتر سعی میکنم خوشیا و اونجاهایی که جای خنده داره رو یادم بیارم و از ته دل بخندم

یکی از همون روزا رفته بودم اتاق ماجی و عمو هم رفته بود مدرسه ،تلوزیون روشن بودو ما دوتا داشتیم نگاش میکردیم تا این که دیدم ماجی میخواد روسریشو عوض کنه و همین طور که داشت سوزن زیر چارقدشو باز میکرد گفت :

"ماجی یونا مو گو کله ام وازو وینیندومه"؟ترجمه:ماجی اینا منو که سرم بازه رو میبینن؟

ناگفته نماند که  آقای حیاتی داشت اخبار میگفت و خیره خیره به دوربین نیگا میکرد.

منو میگین !!!!!!!!

اون موقع یه لحظه کلا هنگ کردم و یه عالمه خندیدم


خبر نگار یا یه آدم ...صفت

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

توصیه ای به چکاوک1

همیشه وقتی به مشکلی بر میخوری .

دستپاچه نشو!یاد بگیر صبور باشی ...

عزیزمن یکم غرور گاهی وقتا لازمه.غرور خوبه توی جایی که شخصیتتو با رفتارت له میکنی!

یاد بگیر همیشه سردی رو با سکوت جواب بدی

نه با افراط و زیاده روی ...اینجوری افسرده خواهی شد.

سعی کن  گاهی وقتا یه کم اخم کنی!

دوست دارم چکاوک نازنین