چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...
چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...

باید خوشگل بشم

بنده همین جا اعلام میکنم و موضع گیری مینمایم !

یعنی اگه انقدر لاغر بشم که فقط دندونام و استخونای صورتم مونده باشه و کسی نگه بهم تو چقد خوشگلی

عمرا واسه لپ کردن صورتم قرص نیمیخورم

واسه چی؟؟؟به خاطر این که جنس مذکری چشمش خوش بنماید ویا در مجلسی مادر پسری تو را عروس خود پندار از بس کهع تو خوشگلی بابا

طریقه مصرف:

سه تا قرص اگزامتازون+سیپروهیپتادین+نیترومیترازول که تا حالا دکتر بهم تجویز نکرده و میگن واسه درد و تسکینش و یکیشم واسه حساسیت طی مدت یک هفته هر شب هر سه این قرصا رو بعلاوره یک لیوان آب میل کنید به طرز فاجعه آمیزی چاق و تپل میشوید نمونه های زنده و آزمایشگاهی آن هم موجودند اگر تمایل داشتید بیاین نشونتون بدم!


***این جوی که مثل خوره افتاده به جون دخترا چیه؟چرا همه فکر میکنن زشتن؟

چپ اندر هفت های دلم

شده تا حالا توی موقعیتی رفتاری از خودت ببینی بعد یه هو توی اون لحظه بگی :این منم؟من با خودم اینشکلی نیستم:|


مثلا توی جمع دوستات یه انرژی زیادی داشته باشی!بلندتر از همه بخندی !ذوق کنی...


بعد توی اوج خندیدنات به خودت بیای و  احساس کنی همه این رفتارات تظاهر بودن!


حس این که منِ توی جمع منِ توی تنهایی نیستم حس خوبی نیست!


چرا من اینجوری شدم؟