چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...
چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...

سبد گل خشک

از اون دسته آدمایی ام که هر جا یه بوته ای خسی خاشاکی دیدم جمع میکنم میارم خونه دسته بندیش میکنم و میذارم بالای بوفه !

الان یه سبد حصیری میخوام ،چندتا اسپری رنگ،گواش ،اسفنج،چسب ،سلفون واسه روش،اکلیل

میشینم سرمو با این چیزا گرم میکنم

قول میدم عکس بذارم از کار هنری

حالا کی و کجا برم این همه لوازم تهیه کنم؟

نظرات 3 + ارسال نظر
گندم دوشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 21:01

عکس بزاریااااااااپ
رمز نمیدی

چش

پاییزه سه‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 07:48

آفرین به تو دختر هنرمند... آفرین... زود برو لوازمش رو تهیه کن و درستش کن... زود هم عکسش رو بذار تا ما ببینیم...

آخه باید پول جمع کنم
منت بکشم

نادم چهارشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 15:57 http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

پک زدن به سیگار هیچ معنایی ندارد الّا نوعی لجاجت با خود، و حتی لجاجت در تداوم ِ نوعی عادت.
عجیب ترین خوی ِ آدمی این است که می داند فعلی بد و آسیب رسان است، اما آن را انجام می دهد و به کرات هم. هر آدمی ، دانسته و ندانسته ، به نوعی در لجاجت و تعارض با خود بسر می برد ، و هیچ دیگری ویرانگرتر از خود ِ آدمی نسبت به خودش نیست.

lممنون دوستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد