چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...
چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...

Hi

احساس میکنم اونقدرا ارزش نداشتم که به اندازه دوثانیه وقت نذاشته و سین سلامو کامل نکرده!

پیام کوتاهایی که با "سلام"شروع میشن و دو سه بار میخونم بعد جواب میدم ولی اونایی که با "س"شروع میشه رو اصلن...

شاید یه جورایی باب شده که اینجوری به هم سلام بدن ولی من هیچ وقت این کارو نمیکنم.

*اولا مگه چقد وقت آدم گرفته میشه ؟

**دوما چه "س"وچه"سلام" حجم پیام همون اندازه یه پیامه و همچین هزینه ام زیاد نمیشه...

فکر خراب

مورد داشتیم::

طرف از زمان سه ماهه بودنش تو بارداری تا 9ماهگی مدام میرفته "سو نو"!!!

به امید تغییر جنسیت جنین از همه جا بیخبر از دختر به پسر...

اون چیزی که منو متعجب کرده اینه:ایشون کارشناس علوم قرانی دارن آقاشونم طلبه هستن(لبخندی عمیق)

بعد میدونید که دختر توی اسلام "رحمت الهی "معرفی شده؟؟؟؟؟


دل مردگی

تشنه یه مشت هیجانم .

انگار سهم الانم از هیجان و چیزایی که چشمامو سه برابر میکنه فقط وقتاییه که عصبانی هستم!

وبقیه حالاتم درنطفه خفه شدن!

دلم دویدن میخواد ،پوشیدن لباسای جورواجورو رنگی ،دوچرخه سواری تو خیابون ،برف بازی ،سروصدا ،جیغ هورا

*برف پارسال همراه بود با دوهفته نبود مادرم (بستری شدن مادربزگ)و سختی خونه داری و امتحانات باهم،وبدتر از اون کشته شدن پسر همسایه ...

**شرایط باعث میشه خیلی از احساساتمو قبل از بروز دادن دفن کنم یه جورایی عقده دارم نسبت به اون هم سنو سالایی که آزادیای بهتری دارن...

بچه نمی آورد

کلاس پنجم دبستان بودم که از بهزیستی آوردنش و شد پسر عمه جدیدم...

  ادامه مطلب ...