چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...
چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...

دل مردگی

تشنه یه مشت هیجانم .

انگار سهم الانم از هیجان و چیزایی که چشمامو سه برابر میکنه فقط وقتاییه که عصبانی هستم!

وبقیه حالاتم درنطفه خفه شدن!

دلم دویدن میخواد ،پوشیدن لباسای جورواجورو رنگی ،دوچرخه سواری تو خیابون ،برف بازی ،سروصدا ،جیغ هورا

*برف پارسال همراه بود با دوهفته نبود مادرم (بستری شدن مادربزگ)و سختی خونه داری و امتحانات باهم،وبدتر از اون کشته شدن پسر همسایه ...

**شرایط باعث میشه خیلی از احساساتمو قبل از بروز دادن دفن کنم یه جورایی عقده دارم نسبت به اون هم سنو سالایی که آزادیای بهتری دارن...

نظرات 4 + ارسال نظر
مهربان شنبه 6 دی‌ماه سال 1393 ساعت 22:45

سلام عزیزکم,خوبی؟مرسی که همیشه منو میخونی,خیلی وقت بود نمیومدم وبت,راستش تو خودم بودم و حوصله هیچ کاری نداشتم,فقط مینوشتم,اون عکس خودته چکاوک؟راستی چه عیبی داره ادم تو روستا زندگی کنه؟ به نظر من که همه چیز روستا عالیه,دیگه بقیه رو نمیدونم نظرشون چیه

سلام خانوم...
عزیزم وبگردی ام از یه جایی به بعد اگه انگیز نداشته باشی کم میشه.
امیدوارم علارقم سختیای زیادی که کشیدی روزای قشنگت از راه برسن!
آره اسگ خودمه

سرباز دوشنبه 8 دی‌ماه سال 1393 ساعت 16:18 http://mylifedays.blogsky.com

آزادی بزرگترین نعمته. امیدوارم خیلی زود به دستش بیاری....هر چقدر که دوست داری...

توی شرایطی که من هستم به آزادی یه دید گناه آلود وجود داره!
ملتفت که هستی ؟
حتی کوچکترین چیزایی که یه دختر توی شهر میتونه داشته باشه نمیتونی بهش فکر کنی!
نه این که بخوای پاتو از خط قرمزا فراتر بذاریا ...اصلن!فقط بخوای هیجانی ذوقی تغییری تو رفتارت بدی و نبود فرهنگ بشه سد راهت

پاییزه شنبه 13 دی‌ماه سال 1393 ساعت 21:15 http://kolbeyehpaeezi.blogsky.com

سلام خانمی ناز خودم

مثل همیشه با خوندن نوشته هات آروم میشم...

همیشه حقیقت رو مینویسی ... حقیقتی که خیلی از ماها بهش توجه نمیکنیم...

این بار هم مثل همیشه...

امیدوارم هرجا هستی لبخند مهمون همیشگی باشه رو صورت خوشگلت عزیزدلم...

سلام عزیزدلم خوبی؟
حتمن دلگیری که زیاد نمیام!!
فدای تو که بهم دلگرمی میدی ممنونم
ارامش تموم نشدنی برات آرزو میکنم

پروانه دوشنبه 15 دی‌ماه سال 1393 ساعت 18:56

سلام
دوست من
حدود یک ماهیه که یک سایت زیبا پیدا کردم پر از عطر خدا
از بس آرامش میده و خوبه برای متنهای آدمای خوبی مثل شما
امروز تصمیم گرفتم هر جایی می رم معرفیش کنم
شاید شما هم مثل من پرو پا قرص هر روز بهش سربزنی برای حرفای جدید و خوبش
لطفا بیا و نظرات قشنگتو اونجا برای هزاران نفر مثل خودت به اشتراک بگذار . اگه دوست داشتی این حس رو مثل من به دوستانت هم معرفی کن
منتظرتم (پروانه) تو وبسایت atrekhoda
عطرِخدا. کام

سلام عزیزم
ممنونم که بهم سرمیزنی
رفتم رفتم خیلی هم عالی بود !
ولی نظر نذاشتم سرفرصت میام خانوومی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد