چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...
چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...

تهران

رویای زندگی در پایتخت از سرم افتاد ،آن زمانی که شنیدم بیشترین تعداد آدم فقیر و کارتن خواب در آن از هر شهر دیگر کشور بیشتر است!!!
نظرات 4 + ارسال نظر
mehrdad سه‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 17:00

ینی قبلا دوست داشتی تهران زندگی کنی؟

بدم نمیومد

پاییزه چهارشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 20:51

سلام عزیزم
من چند وقت پیش یه چند روزی رفتم تهران. واقعا دلم گرفت.

میدونی چکاوک جان اونجا اصلا کسی به کسی کار نداره...

واقعا احساس غریبی میکنی...

سلام خانووم
من خودم هنوز نرفتم ولی دوس دارم برمو برگردم ببینم!
ولی من چون کلا تو روستا بزرگ شدم و تا حالا ترافیک و بوق هرج و مرج نبودم اصلا وقتی میرم شهری مثل اصفهانم حالم گرفته میشه میدونی چی میگم که؟
البته هیشه به اینایی که توی شهرای بزرگ بودن قبطه میخوردم و خواهم خورد به خاطر همه چیزایی که من ازش محرومم و باعث میشه این حس%D

سرباز پنج‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 09:32 http://mylifedays.blogsky.com

من زندگی توی تهراتنو به رغم همه مشکلات و دردسرها و گرانیها و دود و ترافیکش...دوست دارم...شلوغی و زنده بودن شهر بهم آرامش میده...

مصلمن شما عاشق وطن و جایی هستی که توش به دنیا اومدی!
برعکس من تو سکوت آرامش میگیرم از شلوغی سردرد میگیرم

پاییزه پنج‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 20:26

اینکه میگی امکاناتش خوبه کاملا باهات موافقم...

به اینکه تو روستا باشی یا شهر مشهد که من هستم حسی که میگی خیلی تفاوتی نداره چون کلا تهران پایتخت هست امکاناتش فوق العاده ست. من خودم واسه کارای پایان نامه ام رفتم واقعا شوکه شده بودم از اینهمه امکانات.

من هم مثل تو عزیزم به کسانی که اونجا زندگی میکنن قبطه میخورم.

چی میشه گفت؟!
بله درسته عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد