چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...
چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...

صرفن جهت تفکر


چند سال پیش تو  ف ب یه پیچی رو لایک کرده بودم که عکسای دخترای محجبه هندی پاکستانی رو میذاشت و منم چندتاییشو دان کردمو هنوز یه سری از اونا رو دارم...

به خاطر محدودیت یا خیلی چیزای دیگه چون نمیشه عکس خودتو بذاری تو شبکه های اجتماعی یکی از اون عکسا رو گذاشتم !

نمیدونید چه استقبالی شده و چقد درخواست دوستی میفرستن ...:)))

مثلا یکی گفته عکسای نصفه نیمه میذاری

یا مثلا بیشتر تحویل میگیرنو اینا

البته ما بانو های سربه زیر ایرانی چیزی از خارجی ها کم نداریما!اگه بخواییم خیلی ام بهتر هستیم (اوهوم)

من درکل چون از این عکس خوشم اومد گذاشتمش تو پروفایلم ولی برام سوال پیش اومده که آخه چرا یه سری تا من عکس بچه گذاشته بودم تحریک نمیشدن؟!


نظرات 4 + ارسال نظر
سرباز شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 08:10 http://mylifedays.blogsky.com

پاییزه یکشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 09:06



واقعا جالب بووووود...

کاملا موافقم... متاسفم که ارزش های عوض شده. شده ظاهر... دیگه حجاب و متانت ارزشی نداره.

عزیزدلم
درسته ومایه تاسف

mehrdad جمعه 28 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 15:59

sms یکشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 03:40 http://dragoncruel.blogsky.com

خانم چکاوک نگید این باعث تأسفه بگید اینا چقدر آتیششون تنده!!!
من خودم تو فیسبوک عکس یه بازیگر خوش قیافه رو گذاشتم هفت هشت نفری ریختن سرم!!!
میگم به خاطر اینه که آتیششون تنده اونم تو وجود هرکسی هست که تا یه چیزی میبینن میرن سمتش!!!

آتیـــــش؟!!!اتـــــــند؟؟!!!
اونوخ اینا چه ربطی داشت آقا مهدی؟
منم خیلی چیزا میخوام تو دلم اگه به حرف نفسم گوش کنم و هر چی دلم و چشمم گفت یعنی آتیش خودمو بنزین ریختم روش؟؟؟
یعنی غرایزی که تو وجود همه هست واسه یه سری دیگه بیشتره؟؟؟!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد