چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...
چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...

چکاوک

ماه رمضون امسال اصلن دلم غذا نمیخواد...نمیدونم چم شده سحرام پا میشم بی اشتها به غذا یه نگاه میندازم ،مث زنایی که ویار دارن جلوی دماغمو میگیرم و با یه چایی و دوتا خرما سحریمو هم میارم...

عوضش دم افطار که میشه دیگه خون به مغزم نمیرسه همش کسلم .نمیدونم فقط من اینجورم یا...؟

دنبال کار میگردم برام مهم نیست چه عواقبی داره کار کردنم فقط میخوام برم بیرون دسترنجمو بگیرم باهاش حال کنم .

نگران یه هفته بعدم نباشم که ممکنه سنار دو شاهی تو جیبم که هیچ اصلن نباشه ...

فعلن که شدیدا درگیر ورنداز کردن کار مورد نظرم و از دوستا و اشناهام مشورت میگیرم 

ولی به قول یکی دوستای گلم

بذار مرد هر چی میخوان بگن مهم نیستن ،اصلن بگو اون چیزایی که قبلا ازشون میگرفتی الان که کار میکنی دیگه نیارن !!!این البته مودبانه( املا درسته؟) بودا ...

من باید برم سر کار به هر قیمتی که شده .

نظرات 4 + ارسال نظر
مهدی شنبه 13 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 15:08 http://mohaymen-fa.blogsky.com

سلام
با مطالب جدید بروزم خوشحال میشم سر بزنید و نظرتون رو بگید.

سلام
چشم حتمن خدمت میرسم

مریم شنبه 13 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 16:26 http://shahryarmolkesokhan.blogsky.com

سلام گلم
خوش به حالت
عوضش من موقع سحری تازه اشتهام بازمیشه،افطاریوکه دیگه نپرس....
مثلاتصمیم گرفته بودم ماه رمضون باروزه گرفتن کمی وزنموکم کنم .چاق نیستم اماچندکیلواضافه وزن دارم .
ولی چه فایده
آره خیلی خوبه که یه خانم دستش توجیب خودش باشه وبرای خودش درآمدداشته باشه، هم استقلال مالی پیدامی کنه هم توروحیه اش تاثیرخوبی داره.ولی عزیزم حتماموقع کارپیداکردن حواستوجمع کن که کجامیری واطرافیانت کیاهستن.متاسفانه توزمونه ای زندگی می کنیم که اگربه کسی هم کارنداشته باشی وراه خودت روبریوبیا بازدیگران بهت کاردارن.
میدونم که اینارومیدونی امامحض یادآوری گفتم.
امیدوارم همیشه موفق باشی دوست خوبم.

ممنونم عزیزم
اره واسه همینم هست که وسواسی دارم تو رفتن و نرفتنش ولی هنوز محل کارم ندیدم
ولی مصمم هستم که برم و پای سختیاشم وایسم
محیط من کوچیکه و مردم زود از کارات باخبر میشن و سوژه دست میگرن و قضاوتت میکن بیشتر نگرانیم واسه همینه وگرنه خانودمم مشکلی ندارن و همینطور تنهام نیستم دوستامم میان

پاییزه یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 19:01

آفرین به این طرز تفکر... منم باهات موافقم. کار کردن و درامد داشتن حس خوبی یه آدم میده...

من خودم از اینکه به مامان و بابام بگم بهم پول بدین بدم میاد....


موفق باشی عزیز دلم.

سلام عزیز دلم
دارم تمام سعیمو میکنم آجی ...
هم چاره ای جز این دارم هم باید ...
فدایت

Mehrdad یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 19:49

با چایی و خرما!!!؟؟
معلومه ضعف میکنی مهندس
سعی کن غذایی ک دوست داری یا یه غذای متفاوت رو واسه سحر اماده کنی
با این رویه بعد ماه رمضون اگه خواستی برو سرکار
یه کار خونگی هم میتونی داشته باشی

آره دیگه مهندس
اصلن چایی وخرما خودش یه غذای کامله
دعا کن جور بشه برم همه جوره دلم قرصه که برم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد