چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...
چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...

احوالات من

محل کارم

حس خوبی دارم وقتی با شوخی توی رختکن میگم من که دیگه نمیام بعد چشای همه بچه ها چهارتا میشه و از دلتنگیشون میگن!

وقتی که نسرین با اون لهجه سمیرمی و لپای دوست داشتنیش میاد اسممو میگه فاطیــــــــــــــــ دیگه نمیای؟میگم کی گفته ه ه ه ؟ میگه خودت گفتی عجب خریه ها :))))

از این که دیگه دادو بیدادای جمال تنمو نمیلرزونه و وقتی میره میتونم مث بمب بترکم از خنده...

میخوام برای ماه اذر که امتحانای میانترمم توی نیمه اولش هست مرخصی بگیرمو بگم از 17 اذر به بعد میام و امتحانای پایانترمم که توی دی ماه هستش بگم نیمه اول دی ماهم نمیام هر چی باشه بهتر از اینه که دو ماه نرم سرکار .فردا میخوام به مهندس بگم .خداکنه قبول کنه !سرکارگر و میدونم دادو بیداد میکنه واسه همین بهش نمیگم به مهندس میگم ولی برای اینکه بهش احترام گذاشته باشم اخرسر بهش میگم...

واسه همین شوخی به بچه ها گفتم دیگه نمیام و خندیدم ...

وقتی مشغول کارم حتی توی اوج سختی  کار به این فکر میکنم که وقتی توی خونم و نمیام چقد دلم برای همه اینجا تنگ میشه از بوی گند ماهی تا صدای زیاد دستگاهای پرکن تن ماهی تا صدای جمال که ساعت 9/15 میگه پاک کنا برن چایی  ساعت 13 میگه پاکنا برن ناهار 

از اینکه شنبه قرار چک  شهریور ماهو بگیرم و از اینکه مهرداد دوماه اومد کنارمونو اونجا کار کرد و الانم به امید خدا کارای استخدامی شو داره انجام  میده ...

توی این مدت همیشه هوامونو داشته و نگاه مهربونش همیشه باهامون بوده (خدا  رو میگم)

به نظرم لاغر شدم  چون لباسام طی 4 ماه عجیب گشادم شده ...اونم مهم نیست ...چون این کار پر زحمت تا ابد قرار نیست کار من بمونه ...

به یاری خدا لیسانسو که گرفتم توی این دوماه مونده و بعدشم با خیال راحت کارفعلی رو تا جمع کردن پس انداز ادامه میدم...

اینده زندگی من  منظره قشنگی داره شک ندارم ...چون باور دارم که میتونم بسازمش و ازش لذت ببرم 

این که  من توی شناسنامه یه اسم دارم و توی خارج از شناسنامه یه اسم دیگه خیلی مزخرفه  خیـــــــــــــــلیا  ادم باید یه اسم داشته باشه خووو

خودمو میگما من فلک زده  از بخت خوشم دوتا اسم دارم  :)))

عالیم

وقتی توی  سخترین لحظه ها صدات میزنم 

لبخند قشنگت نور میپاشه رو صورتم 

شکرت  یکتا معبودم 

زیباترین پروردگارم 

شکر و هزار شکر به خاطر زندگیم !به خاطر خانوادم ،به خاطر سلامتی و خوشی هایی که توی اینده برام محیا کردی ...

لینک دانلود  کلیپی زیبا 


هدیه

ویدئویی فوق العاده و زیبا 

باورکنید منو متحول کرد 

تفکرم و ذهنیتم !پیشنهاد میکنم دانلود کنید و بادقت ببینیدش...

لینک دانلود