چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...
چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...

چکاوک عشق است

توی محل کارم  به خاطر نوع کاری که هست باید چکمه بپوشیم ،چکمه های سفید و با ساق بلند همه با ماژیک یا خودکار اسم خودشون رو روی اونها مینویسن!

من اسم و فامیل شناسنامه ایم رو ننوشتم ...

نوشتم :چکاوک


حالا هرکی از راه میرسه میگه چکاوک یعنی چی؟

مگه میشه بهشون حالی کرد که یه عمریه یه خونه دارم  که توش منا به اسم چکاوک صدا میزنن؟!!!

کسایی که منا اینجا میخونن میفهمن فقط

درجوابشون فقط میگم اسم یه پرندس که خیلی اوازش قشنگه 


پ ن:یکی از دوستان گفت  فیلم ماهواره ای منظورته؟ و من با چشمهای سه برابر درشت شده گفتم چی؟!!!!!!  گفت یه فیلم تو ماهواره اسمش چکاوکه 

گفتم نه والا ما ماهواره نداریم که.


فتوا های چکاوکی

خیلی خوبه یه وقتایی به خودت اهمیت بدی  !

این اسمش خودخواهی نیست.تقریبا میشه اسمشو گذاشت احترام به خودت  به شخصیتت .

مثلن حوصله کار نداشته باشی ،احساس ضعف و خستگی بکنی ،حوصله توضیح دادن به کسی که فقط دوس داره منطقی که توی کله خودشه رو از زبون تو بشنوه ام نداشته باشی!البته این دیگه اسمش منطق نیست ها...

هی زجه بزنی جلوش که اون روزا بهم مرخصی بده و نده  خب معلومه تو چیکار میکنی!

تا ساعت 12  ظهر میخوابی و یه دل سیر از خواب پر میکنی و یه نفس عمیق .تازشم هم کلامم نشدی با اون طرف که هی دلیل بیاری حالت خوب نبوده و از این حرفا.

حالا یه روز غیبت بخوری جهنم

اعصابت آرومه 

آرامش داشتی 

حالت خوب شده ...

هیچی بهتر از این  نیست که ...

سرتو بذاری رو شونه اش و اونم تند تند بلند بلند فکر کنه که کدوم شعرا قشنگتره !پیداشون کنه و با صدای دلنشینش با لحن مشاعره  بخونه

انگار  زندگی روی خوشش رو داره کم کم نشونم میده ،چند وقتیه  به خاطر حضور مهربونش  خیلی آرامش دارم.