چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...
چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...

چکاوک عشق است

توی محل کارم  به خاطر نوع کاری که هست باید چکمه بپوشیم ،چکمه های سفید و با ساق بلند همه با ماژیک یا خودکار اسم خودشون رو روی اونها مینویسن!

من اسم و فامیل شناسنامه ایم رو ننوشتم ...

نوشتم :چکاوک


حالا هرکی از راه میرسه میگه چکاوک یعنی چی؟

مگه میشه بهشون حالی کرد که یه عمریه یه خونه دارم  که توش منا به اسم چکاوک صدا میزنن؟!!!

کسایی که منا اینجا میخونن میفهمن فقط

درجوابشون فقط میگم اسم یه پرندس که خیلی اوازش قشنگه 


پ ن:یکی از دوستان گفت  فیلم ماهواره ای منظورته؟ و من با چشمهای سه برابر درشت شده گفتم چی؟!!!!!!  گفت یه فیلم تو ماهواره اسمش چکاوکه 

گفتم نه والا ما ماهواره نداریم که.


نظرات 3 + ارسال نظر
محمود پنج‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 23:29

۱۴سال پیش تو یه رستوران کارمیکردم به اسم چکاوک.عکس دوتا چکاوک رو تو یه بنر چاپ کرده بودن با زمینه قرمز.آدرسش اصفهان خیابون شیخ صدوق شمالی بود.تا حالا اینو بهت نگفته بودم...یادم رفته بود

جدن؟!
هنوزم هست؟
منو میبری
ممنونم بابت حضورت عزیزجانم

سرباز دوشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 08:45

چه جالب.....

ممنونم سرباز.

پاییزه چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 00:01

نخیرم... شما ماهواره دارین نمیگی

خخخخ
شاید
از کجا میدونی دخدر؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد