چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...
چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...

خدا خستم

با مادرت میای کار؟

بله.

بچه اولی؟

بله.

چندتا بچه این؟

منو داداشم.

اگه تو بچه اولی  چرا مادرت انقدر پیره؟!!!

وقتی زن باشی و مردت مرد نباشه زود پیر میشی...

خیره خیره ...لبخند تلخ...سکوت...

دلم میخواد این زنایی که سر کار  با آرایش غلیط و افتضاحشون (تو بخش اداری و لباس سفید پوس های به اسم مووهندس) چشم  حقارت به کارگر دارنو جر بدم ...

جوری که دلو دماغ به خود رسیدن نداشته باشن.

دلم میخواد  یه سری از اون شکم گنده های پر مدعا رو (صرفا  مذهبی و لامذهبی) مث یه کارگر بکشم به کار تو اوج خستگی بشینم تماشاشون کنم.دلم قنج بره!

دلم میخواد یکی یه کار خوب پیدا کنم برای تموم بی زبونایی که باهاشون کار میکنم.

دلم خیلی چیزا میخواد.دلم میخواد  دو سه روز این خانومایی که از زور بیکاری میشینن هر روز  جلسه بدگویی و غیبت و دخالت توی زندگی  اطرافیانشون  میذارنو ببرم  سخت وادارشون کنم کار کنن.جوری که فقط جون خوردن و خوابیدن داشته باشن.بعدش بشینم نگاشون کنمو یه نفس  عمیق بکشم.

دلم جوونی و خوشیای مادرمو میخواد...

اخ دلم


خنده

شکل خنده  هام  عوض میشه 

از بچگی تا حالا  هر از چند گاهی نوع خندیدنم عوض میشد.کپی  قهقه های کسی میشد که خیلی باهاش خندیدم.

رنگ خندهام هنوز رنگ خنده های شکوفه است...

دیگه نمیاد کار!

پ ن:احتمالن بعد از این میام میگم شبیه کی شدم