چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...
چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...

خوبم خوبم خوبم

حسو حال لطیفی دارم


خیلی دوسش دارم حاضر نیستم با هیچی عوضش کنم


اخلاقم بهتر شده

رابطه ام با مامان بهتر شده

حس میکنم خیلی دوسش دارم

اونم همین طور


دیگه بهم نمیگه خدا عقلت بده


فک کنم خدا بهم داده

البته فک کنم


امروز جوری صدام کرد که هیچ وقت این طور نبود


مثل این که مامان چکاوک چکاوکو صدا کنه:چکاوکی؟؟؟؟؟؟

امیدوارم بهتر بشه


دوست دارم مامانم




نظرات 5 + ارسال نظر
جکی چان یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 21:11 http://www.jakichan.mihanblog.com

فروش آرشیو کامل فیلم های جکی چان در :

www.jakichan.mihanblog.com

بهترین فیلم های کمدی-رزمی در دنیا

هر DVD فقط 2000 تومان

------------------------------------------------

فروش اسپمر کاملا اتوماتیک نیوکامنت

ارسال کامنت اتوماتیک با سرعت بالا

برای وبلاگ های : بلاگفا - رزبلاگ - لوکس بلاگ

ارسال کامنت آزمایشی رایگان

در : www.newcom1.tk

شماره تماس : 09372201600

وااااااااااااااااااااااااای منم چکی جانم

گندم دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 15:44

خوشحالم برات جکاوکم
برای حس های خوبی که داری
امیدوارم مو.ندگار باشه
همینطور امیدوارم اونی کع رفته سفر دست پر برگرده

سلام گندمم
ممنونم دوست همیشگی من
امیدوارم قدرت حفظ کردنشو داشته باشم
ان شالله

دل نوشته( سمانه) سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:29 http://fun-thing.blogsky.com

سلام مهربون
سلام چکاوک

خوشحالم برا این حس لطیفت دختر

بهتر می شه فقط باید خودت و باورت خودتو بسازی عزیزم

آینده ی روشنی رو برات می بینم

سعی کن این حس رو برا همیشه حفظ کنی

سمانه جان
آره باور هر کسی میسه همه اون کس
میشه هویت اون کس...
دوست دارم عزیزم

سرباز سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 17:36 http://mylifedays.blogsky.com

خدا نگهشون داره برات.
راستی، تو هم یاد گرفتی کامنتاتو ببندی؟

مرسی مرسی سرباز
آره خو یاد گرفتیم
مگه چیه؟؟؟

رباب پنج‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 15:33 http://baghcheyetanhayee.blogfa.com

آخی..مامان..
خدا حفظشون کنه..تمام مادرای دنیارو..

سلام خانووووم
مرسی گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد