چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...
چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...

حالی شبیه همین آهنگ

احوال تلخم

دل تنها و غریبم منو و این حال عجیبم
حال بارون زده از چشمای ابری
دل دل دل دل تنگم منو و این حال قشنگم
حال ابری شده از درد و بی صبری
.
انگار دل منه که داره میشکنه
صبور و بی صدا هر لحظه با منه
گویا از این همه حس که تو عالمه
سهم من و دلم احوال تلخمه
.
وقتی هیشکی نیست که حتی از نگاش آروم بشی
دل تنهات رام نمیشه این تویی که رامشی
وای از این حال که دلت رو پای اعدام میکشی
بال پرواز دلت با پتک عقلت میشکنه
.
دل بی دل بی صدا تو مقتلش جون میکنه
روزی چند بار قتل حسم کار هر روز منه
این یه حس تازه نیست این حال هر روز منه
دل تنها و غریبم منو و این حال عجیبم
.
حال بارون زده از چشمای ابری
دل دل دل دل تنگم منو و این حال قشنگم
حال ابری شده از درد و بی صبری
انگار دل منه که داره میشکنه
.
صبور و بی صدا هر لحظه با منه
گویا از این همه حس که تو عالمه
سهم من و دلم احوال تلخمه


نظرات 4 + ارسال نظر
پاییزه شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 14:25

وای چکاوک از دست تو .... این دفعه تنبیهت میکنم.... این چه پستی گذاشتی خب دختر.... یه پست جینگول بذار.... شاد باشه... ببین منو هم شاد دارم هم ناراحتی... اصلا مگه قرار نبود سبد درست کنی عکسش رو بذاری....


هنوز هیچی از کارای سبدو نگرفتم
هر چی پول داشتم لباس خریدم واسه کادو تولد

گندم یکشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 13:57

منم میخوام اینو

دادمش گلم.گوش بده

مریم دوشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:21 http://www.safasiti.blogsky.com

چرا انقد غمگین پس؟
ای کاش همیشه این جوری باشی:

چه خوبه که شادی
خوش به حالت

mahyar دوشنبه 3 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 14:16 http://www.shabederaz.blogsky.com

شاد بودن تنها انتقامیه که میشه از زندگی گرفت

اما من هیچوقت دنبال انتقام از کسی نبودم

اتنقام ؟
شادی حق ماست ولی هیچ وقت درستو درمون بهش نمیرسیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد