چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...
چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...

نی نی داریم

تقریبا چهار ماهه باردارم و  روزگار سپری میکنم!

هرچند احساس میکنم زود بود برای مادر شدن و کلی کار نکرده داشتم برای خودم ...

به هر حال باور کردم  عشق به موجودی که درونم داره رشد میکنه ،اشک توی چشمام حلقه میبنده وقتی  به بودنش توی اغوشم فکر میکنم .

قراره همین روزا برم سونوی تعیین جنسیت !

هرچند میدونم  باور ها هنوز که هنوزه  روی  دور غلط  میگرده .ولی خداروشکر هم اطرافیانم اعم از مادرخودم و مادر شوهر و حتی شوهرم  حرف های دلگرم کننده میزنند.همین برای من بسه!

ان شالا خدا خودش یاریمون کنه برای مراحل بعد از این ...

نظرات 1 + ارسال نظر
Baran شنبه 5 آبان‌ماه سال 1397 ساعت 16:49 http://haftaflakblue.blogsky.com/

خیلی خیلی مبارکا باشه و
خدا پشت پناهتون باشه و
ازدعای شما دامن آرزومندان سبز....❤❤❤
الهی شکر،خدایا شکرت❤

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد