چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...
چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...

منفی بود

سه روز بعدش رفتیم .یکشنبه بود  7 اونجا بودیم .تاریک بود که راه افتادیم ...

با هزار اناانزلنا  توی را و گریه های یواشکی  و دلی که آشوب بود رسیدیم اونجا !

برعکس اسم ایدز  محیط مرکز مشاوره خیلی گرم و آروم  بود پر از پرسنل مجرب و کار بلدی که از تو ظاهرت  میفهمیدن اره یا نه  رفتیم  با برگه ای که ماما بهمون داده بود .

رفتیم تو ی یه اتاق که یه خانوم خیلی خوشگل  با موهای فرو رنگ قهوه ای خاص اونجا بود  .سوالاتی کردو  با یه  جمله گفت که بارداری  خیالت راحت چیزی نیس .مارو گفت بریم قسمت تست و خون

اونجا که رفتیم  یه خانوم و آقا نشسته بودن و همین که فهمین باردارم و 8 ماهمه   گفتن هر هفته چندتا خانوم باردار با وضعیت روحی مث شما میان و مرکز بهداشت اونا رو فرستاده و دست آخرم همه منفی درمیاد.و ما باهاشون مشکل داریم و نمیدونم چرا  باردار میفرستن چون کیت ها مثبت کاذب میشن درحالی که مبتلا نیستن.

خانومی که تقریبا همسن خودمم بود اومد داخل اتاق . چهره پریشون منو که دید گفت عزیزم : من الان  بچم11  ماهشه و پارسال همین مشکل تو رو داشتم وقتی 3 ماهم بود  نگران نباش .

کیت 20 دقیقه ای رو گرفت وگفت 20 دقه دیگه بیا جوابشو بگم وهمینطور یه سرنگ خون برای آزمایش آلایزر !!

آزمایش آلایزر( ویروس اچ آی وی )رو توی خون نشون میده و گفتش چهارشنبه بیا.

بعد بیست دقیقه که رفتیم گفت منفیه بعد بیاین  تا جواب کتبی الایزر رو هم بدم و  این جواب اب سردی بود روی دل پر از آشوب من 

جواب کتبی هم منفی بود.

بله دوستان عزیزم .دلیل این که من  این موضوع رو توی وبلاگم مطرح کردم این بود که اون روزی که  از مرکز بهداشت اومدمو شروع کردم به سرچ کردن که  ببینم چیز عادی ای هست مثبت شدن کیت هیچ چیز گیرم نیومد  و دل آشوبیم بیشتر شد میدونم غیر از من بازم خانوم هایی باردار به این مشکل برمیخورن امیدوارم بعد از سرچ کردن   این متنو بخونن تا کمتر غصه تحویل بچه طفل معصوم تو شکمشون بدن ...

نظرات 4 + ارسال نظر
Baran پنج‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 21:31 http://haftaflakblue.blogsky.com/

عزیز دلمفدای خودت و نی نی گلت
خدا پشت پناه تون باشه و
به سلامتی نی نی تون هبوط کنه

ممنون عزیزم
مرسی که منو خوندی
این روزا خیلی دلم یه گوش ولب خندون میخواد که فقط دلداریم بده

Baran جمعه 3 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 11:49 http://haftaflakblue.blogsky.com/

عزیز دلی ،ومن قلبا دوستتون دارم و
این روزها بیشتر به یاد تونمقبل تر خدمت رسیده بودم❤
وحواسم قلبا پیش تون هست.
به قول ما گیلک ها؛تى دیل قُربان=قربان دل تون❤براتون ایة الکرسی می خونم،با شش دانگ گوش و لب خندون.واز خدا براتون آرامش و دل پُر قرار آرزومندم❤
پروردگارا؟مراقب عزیز دل و نی نیِ نازنینش باش

مرسی از پیغام دوست داشتنی تون،خیلی عزیز و محترمین بانو جان❤

ای جوونم چقد حالم خوب میشه از این نوشتنا
برام هر چیزی که میدونی حال خوب کنه بخون عزیزم ...
امیدوارم شادو پاینده باشی باران جان

مهربان جمعه 3 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 16:59 http://man-tanham.blogsky.com

دیدی گفتم هیچی نیست ! خدا رو شکرررر ،از این اشتباها زیاد پیش میاد ،اچ ای وی هم چیزی نیست که کسی الکی دچارش بشه ،حالا سعی کن دیگه اروم باشی و به نی نی کمتر استرس بدی

اخه هزار تا فکر میاد سراغ ادم عزیزم
دندون پزشکی بیمارستان ازمایشگاه یه خطا ممکنه ادم بگیره ...
چشم مهربان جا ن سعیمو میکنم گلم

رهآ یکشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 16:14 http://rahayei.blogsky.com

منم تو بارداریم درگیر این موضوع شدم .. چقدددر استرس و نگرانی ... اووف ..

خدا رو شکر گذشت.
الهی هم خودت سلامت باشی هم تو دلی ت.

فدای تو دوست خوبم سلامت و تندرست باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد