چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...
چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...

اهداف به مقصد رسیده

راستی یه پست گذاشتم چند ماه پیش درمورد بیمه بیکاری!

درست شد 

از برج 6 سال 96 دارم میگیرم...


شیشه های گنجیشک کش!

دیروز خونه مادر بزرگه بودم همه دور هم .من حدود 25 تا نون فانتزی بردم با دوتا کاهو پیج که بقیه مواد شو اونا بگیرن و فلافل درست کنیم .در کل دور همی خوبی بود میدونم یه وقتی حسرت این روزا رو میخورم  بگذریم..... 

بعدازظهر داشتم میومدم برم تو حیاط که یه چیزی مث موشک به شدت خورد به شیشه اتاق کناری و افتاد  گنجیشک بود؛

مشخص بود با سر خورده بود و در حال مرگ بود .دلم ریخت...

نزدیکش شدیم  بال زدنای اخرش خرج دور شدن از ما کرد و رفت بیخ دیوار کاه گلی ...

یه هو  یه گنجیشک نر  به صورت جفت گیری مدام  میرفت روی گنجیشک و پایین و بالا میپرید خودش و داشت میکشت .معلوم بود که میفهمه الان وقت جفت گیری نیست !

درواقع من این حرکتو از گنجیشکا فقط موقع جفتگیری دیده بودم  ولی اون گنجیشک نر داشت  با این کارش میگفت پاشو دیوونه من بی تو میمرم .

گرفتمش تو دستمو  اب ریختم تو اون دستمو  بهش اب دادم چند بار  کم کم جون گرفت  و در حین این کار هم تمام نوه ها از 8 ساله تا یک ساله دور من جمع شده بودن و جیغ و داد میکردن که پرند جون تازه بگیره  خدارو شکر شرمنده جفت نر نشدم و گنجیشکک اونقدری جون گرفته بود که میخواست بازور زدناش خودشو از من رها کنه .منم با یه حرکت  پایین بالا تو آسمون رهاش کردم....