چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...
چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...

اطلاع ثانوی

دیروز رفتم  اتاق مدیریت یه برگه قبلا نوشته بودم  4 تا تاریخ امتحان تا 17 اذر و 5 تا هم تا 16 دی  

سلام کردم گفتم ملاحضه کنید به نظرتون من چیکار کنم .یه نگاه کرد و هیچی نگفت .گفتم قبلا گفتین که مرخصی نمیدین و .و...ولی منم ترم اخرم اگه این دوماه به درسمم برسم دیگه باخیال راحت مدام میام.

خودکارشو برداشت جلو همه تاریخای اذر که 4 روز بود تیک زدو یه روزم قبل 17 اضافه کرد گفت اینم فورجه  روزی که دوتا امتحان داری ...بازم به اینجا به خوبی سپری شد.

گفتش که نیرو نداریم و نمیشه که دوهفته بری  .اگه نیرو داشتیم تا ساعت هفت شب کارمون طول نمیکشید.

گفتم دی ماه چی ؟گفت حالا تا دی ماه ببینممن زنده ام یا مرده !

منم گفتم ای شالله  خخخ ولی نگفتم ای شالله چی ؟مرده یا زنده! :))))

خلاصه هیچ فورجه ای ندارم برا خوندنش ولی بازم شکر که حداقل اینو  گرفتم 


نظرات 1 + ارسال نظر
mehrsa چهارشنبه 11 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 23:23 http://love4977.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد