چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...
چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...

کلاس

سر کلاس دامپروری بودیم .

استاد شروع کرد(استاد نصر):خوب بچه ها گوشت هایی که به عنوان خوراک انسان ومنبع پروتین هستند شامل گاو-گوسفند-بز-طیورـو{خوک }هستند(یاد اور کنم این یکی اخریه رو خیلی باابهت گفت) .

منم که ازش لجم گرفته بود گفتم :چی استاد؟خوک ؟مگه خوکم میخورند؟

استاد که یه ژست روشنفکری هم به خودش گرفته بود گفت:بله خوک از گوشتهای خوش خوراک کشور های پیشرفته هستش...

منم گفتم:ا...خوشمزهست؟باید بودینو قیافشو میدیدین!!!گفت:من نخوردم .من تا حالا گوشت خوک نخوردم.

چشمتون روز بد نبینه ساعت بعد که اومد سر کلاس به ضربی داشت ادامس میجوید.

پنج دقیقه نگذشته بود که گفت :بچه ها باید ببخشید من یکم حالت تهوع دارم رفتش بیرون.خخخخ

نظرات 4 + ارسال نظر
سکوت... جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 18:52 http://sokuot.blogsky.com

سلام...
خیلی ببخشیدا ولی اگه استاد شما گوشت خوک بخوره واسه شما چه دخل و تصرفی داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا ما ایرانیا میخوایم هر مذهبی داریم و طرز فکری داری اونو به دیگرانم تحمیل کنیم ولی فرهنگمونو یادمون میره؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اوه اوه الانه که بزنی تو چشم!
ولی با احترام به نظر و عقاید شما نظر خودمو گفتم...
بازم میای وبلاگم؟
فک نکنم بیایااااااااااا
ولی میای چون جنبه داری
درضمن تا الان کجابودی که من وبتو ندیده بودم؟
خیییییییییییلی عااااااااااااااااااالیه...
سکوتم سرشار از ناگفته هاست...

سلام خوش اومدی نه بابا انقدرام خشن نیستیم.بزنم چشمتو داغون کنم.
میدونی ؟استاد نصر ما خیلی جدیه مذهبشم مثل خودمونه فقط خواستم یکم بخندیم.

سکوت... جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 22:08 http://sokuot.blogsky.com

hc hakhdd fh alh odgd o,aphg anl..
],k ps ld;kl nv; , au,v , tvik'd ;i nv,k aowdj alh dhtjl j,d aiv nv hxvht o,bnl ;ljv ldj,kl fi hdk hs,kd `dnha ;kl.
odgd ;lf,n ih ahdn j,d ckn'd ohv[ hc aiv fhai ,gd ;lf,n lpfj kdsj.;lf,n aowdj kdsj.n,...lkl htjohv ld;kl ;i nihjd isjl...
سلام...حتما میگی اون یالایی پس چیه نوشتم؟
اگه بگم روده درد میگیری از خنده
اقاشروع بعه تایپ کردمو نوشتم هی نوشتم وقتی خواستم کد و وارد کنم دیدم انگلیسشی بوده کیبردم ولی من فارسی تایپیدم.هههههههه
خب حالا از اول بگم...
جونم برات بگه که من افتخار میکنم که خودم دهاتی هستمو از محبت و صمیمیت دهاتیا بهره برده ام.
همین صمیمیت که تو وجودت هست از برکت بیرون از شهر بودنته...
مراقب خودتو پاکیات باش دوست عزیزم...
منتظرتم...
سکوت سرشار از ناگفته هاست...

خیلی باحال بود.دست به قلم خوبی داریا!!!
اره از روده درد گذشت روده هام برید از بس خندیدم

گندم شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:18 http://atregandom.blogsky.com

میگن روزای دانشجویی روزایی که باید ازش نهایت استفادرو کرد روزایی که دیگه تکرار نمیشه.....
اما من اینجوری نیستم
به هر حال روزای دانشجویی خوبی داشته باشی

سلام ممنونم

مهتاب یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 19:10

خیلی باحال بود منیره جان

فدات عزیز
رفتی دانشگاه؟
دلم برای همتون تنگ شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد