چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...
چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...

درمان

حضرت امیر علی (ع):خدایت رحمت کندآیا برای درد گناه دارویی آورده ای؟

طبیب:مگرگناه درد یا بیماری است؟


حضرت امیر (ع)آری گناه بیماری است ومردم را به زحمت انداخته است.


بلی از اینجا برخیز وبه بوستان ایمان برو چون وارد شدی مقداری از ریشه درخت نیت ودانه های پشیمانی وقدری از درخت توبه وتخم ورع ومیوه فهم واندوه از شاخه های یقین ومغز اخلاص وپوست اجتهاد ومقداری هم از ساقه های انابه و زهر برگردان تواضع گرفته همه را با حواس جمع وبا دلی متوجه وفهمی سرشار -با انگشتان تصدیق وکف توفیق میان طشت تحقیق می ریزی .

وبا آب چشمانت شستشو می دهی .

وانگاه تمام را در میان دیگ امید ریخته وبا آتش اشتیاق می جوشانی.

آنقدر تا مواد زاید در جوش  جدا شده وعصاره وخامه حکمت بدست آید

،سپس آن را گرفته در بشقاب رضا وتسلیم ریخته وباد نفخ ونسیم استغفار برآن می دمی تا بیشتر از انکه فاسد شده ،خنک شود .

واین برایت گوارا میشود آنگاه که در جایی که آدمی نباشد ...

وجز خدا کسی تو را نبیند...

می نوشی این است دارویی که درد گناهان را ساکت وجراحات معصیت را التیام میبخشد چنانچه اثری از آن باقی نمی ماند.


(یافعی در روض الریاض ص 42)

نظرات 4 + ارسال نظر
سکوت... شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 19:17 http://sokuot.blogsky.com

سلام...
مرسی که اومدی و با نظراتت خوشحالم کردی...
اگه میخوای وبلاگتو توی موضوعات مختلف بروز کنی سعی کن موضوع بندی کنی.مثلا موضوعات دینی.شعر و ادبیات.جوک و اس ام اس مطلب و خلاصه بگم کاری که من نکردم از اول شما انجام بده تا بهتر بتونی سایت خوبی داشته باشی و در اینده بتونی ازش بهره بیشتری بگیری و هم بازدید کنندگان وبلاگت بسته به نوع علاقشون موضوعات خودشونا پیگیری میکنن.
ببخشیدا من از نصیحت خوشم نمیاد کسیم نصیحت نمیکنم ولی دوست دارم از تجربه خودم واست بگم...
مراقب اینهمه خوبی و صفا و صمیمیت و پاکی خودت باش خواهرم...

ولی عاشق نصیحتم
تا دلت میخواد نصیحت کن

سکوت... شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 19:31 http://sokuot.blogsky.com

سلام...
در ضمن شما هم با افتخار لینک شدین...
موفق باشی...
سکوت...

سکوت... شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 23:36 http://sokuot.blogsky.com

h'i fj,kl j,d l,trdjj j,d ,fgh'j sild nhaji fhal o,aphg ldal n,sj lk...
s;,j...
اوه اوه بازم مثه دیشب شدش...
سلام..
گفتم که اگه کمکی توی وبلاگت بتونم داشته باشم واسه پیشرفتت خوشحال میشم دوست من..
موفق باشی.
سکوت...

خیلی باحالی سکوت!

سکوت... شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 23:49 http://sokuot.blogsky.com

سلام دوست من...
موضوع بندیت خیلی عالیه...
الان شد یه وبلاگ حرفه ایییییییییییییییییییی
ادامه بده ولی زیاد وقتتو روش نزاریا چون فعلا درسات مهمتره
پس تنظیم کن وقتتو تا زیاده روی نکنی چون ممکنه مثه من معتاااااااد بشی ههههههههههههههههه
البته من شرایطم جوریه که کلا کارم جلو سیستم کامپیوتره و وقتم تلف نمیشه...
سکوت...

ازت ممنونم ...
نه خیرسرم مثلا از ساعت ده به بعد وقت آزادمه اومدم پای کامپیوتر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد