چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...
چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...

همین جوری

دوباره شروع شد...

                   آخه واسه چی انقد هواخوبه...

                                    هوا امروز بهاری شده ...نه؟اینجا که خوبه

یعنی دلم بد جور هوای بهارو کرده


هر چند اگرم بهار بیاد اتفاق خاصی قرار نیست بیافته

       فقط انتظارش برام خوبه از حال وهوای خود عید نوروز اصلا خوشم نمیاد

شبیه چی خسته کن خودتو

                     که چی میخواد عید بشه

                           خوب عید بشه مگه چه خبره

     تو همین ادمی و بقیه هم ...

                      


آخه چرا اینا نمیذارن آب بیاد توی زاینده رود

                                        سوی چشمام رفت از بس زمین خشک دیدم

نظرات 2 + ارسال نظر
لیلی سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 19:09 http://sohre1370.blogsky.com

دقیقا...

یادش بخیر موقعی که آب رو باز کرده بودن با رفقا رفتیم کنار زاینده رود یه صبحونه حسابی خوریم چقدر خوش گذشت چ هوایی بود...

سلام گلم ...
جون من ؟
کی آبو باز کردن؟
من اینجا دارم تلف میشم
من دیروز اصفهان بودم ولی زاینده رودو ندیدم
اگه اب بیاد اصفهان حتما اینجام میاد

زینب چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 18:17 http://zaraban-z.blogsky.com

خب دختر تو که چشمات شوره یه چندتا دیگه همینطوری پست بذار بلکه دوباره بارون بیاد
دقیقا اهل کجایی؟؟؟
منم کاشان زندگی میکنم امسال برف که ندیدم بارونم یه چند باری به زور...........

دقیقا مال شرق اصفهان
شهری به اسم ورزنه رو شنیدی تا حالا کلی از بچه های اصفهان میان اونجا دانشگاه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد