چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...
چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...

سبزه زار

من خدا را دارم

کوله بارم بر دوش

سفری می باید

سفری بی
همراه


گم شدن تا ته تنهایی محض

سازکم با من گفت

هر کجا لرزیدی، از سفر ترسیدی؛

تو بگو از ته دل: من
خدا را دارم

من و سازم چندی است که فقط با اوئیم.

ماه من !

غصه اگر هست بگو تا باشد!


معنی خوشبختی،

بودن اندوه است ...!

این همه غصه و غم، این همه شادی و شور

چه بخواهی و چه نه! میوه یک
باغند .

همه را با هم و با عشق بچین ...

ولی از یاد مبر

پشت هر کوه بلند

سبزه زاری است پر از
یاد خدا !

و در آن باز کسی، با صدایی آرام، می‌خواند


که خدا هست، خدا هست و چرا غصه؟ چرا؟

اثر sabaعزیز

نظرات 2 + ارسال نظر
لیلی پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 18:18 http://sohre1370.blogsky.com

خیلی خوب بود...

آپم

زینب یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 23:54 http://zaraban-z.blogsky.com

فکر کنم شعر سهراب بود...
زیبا بود..

از کیشو نمیدونم ...
ولی از یکی از دوستای عزیز تو فیس فارسی گرفتمش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد