چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...
چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...

کابوسی که الهی هیچ وقت اتفاق نیافته

تا حالا خیلی شنیدم که میگن تو خواب کابوس دیدیم ولی نمیفهمیدم چی میگن!

دیشب خواب دیدم ...

خواب دیدم  یه اتفاق خیلی بد واسم افتاده ...

نمیدونم توی بیداری انقدر بهش بی احترامی میکنم

انقدر بهش بی توجهی میکنم 

حتی یه لحظه هم نمیتونم فکر کنم یه روزی نباشه

شاید بودنش الان برام عادی شده باشه

ولی....

خیلی دوسش دارم

مثل این که بعد اذان صبح بود

خواب دیدم مادرم داشت منو آروم میکرد و بهم خبر نبودنشو میگفت

حتی تو خوابم برام باورش سخت بود این که پدرم دیگه پیشمون نباشه

درسته که از بعضی رفتاراش به ستوه اومدم ولی همیشه بودنشو میخوام

انقدر تو خواب حالم بد شد که روح بیچارم برگشت سر جاشو از خواب پریدم.

از اونجایی که بابا تو خواب خروپف زیاد وبلندی داره تا این صدا رو شنیدم ...

هم اروم شدم هم بغضی تو گلوم بود که تو تاریکی و تنهایی واون حالت بهت زده ...

دقیقا عین بچه ها شروع کردم به گریه کردن یعنی در حدی که بچه ها به هن هن میوفتن

تجربه خیلی سخت و تلخی بود ...

مادرم فورا بلند شد و با دستاش رو صورتم که اشکامو پاک کرد صدام زدو هنوز من تو اون شوک وحشتناک بودم...فقط خیره مونده بودم با چشمای باز به سقف.

صبح مادر گفت :چه خوابی دیدی گفتم :بد الان وقتش نیس بعد بهت میگم

چند ساعت بعد برادرم گفت :چت بود داشتی گریه میکردی ؟گفتم :خواب بد

چند بار اصرار کرد از اون جایی که بنده ایشون رو محرم راز دیدم جریان رو براش تعریف کردم

گفت خوب این که چیزی نیست من یه بار خواب دیدم تو خواب از کسی عصبانی شدم یه کلت گرفتم سمت سرش کشتمش طرف اشنا هم بود بعد تو بیداری تو کارش کلی بهش کمک کردم

بابا م اون موقع پای تلفن بود آقا پرید اومد گفت خواب دیدی ؟(بایه حالت عجیبی)

گفتم نه .

دوباره گف :چه خوابی دیدی ؟...گفتم یه خواب خیلی خوب

داداشم که اصولا خیلی به موقع حرف میزنه

گفت: خواب دیده تو (م  ر  د  ی)

بابامو میگین !!!اصان یه جوری شد ...صداش اروم شد خواب دیدی من مردم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

گفتم خدا نکنه عزیزم ...

زودی یه صدقه دور سرش تابوندم ...یه عالمه نیگام کرد

باورتون نمیشه از صب تا حالا کتاب تعبیر دسته شه با اخم .

ازش پرسیدم هنوز داری تعبیر خواب منو میبینی؟

گفت:تعبیرش واسه تو که خوبه گره از کارت باز میشه

ای شالله اگه قرار باشه کسی بره اول من برم نه شماها


دوستای عزیزم قدر شونو بدونین

نظرات 8 + ارسال نظر
سپیده یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 23:22 http://www.SamenCharge.ir

سلام

وبلاگ خیلی خوبی داری دوست داشتم اگه تمایل داری تبادل لینک کنیم

من شما رو تو وبلاگ ثامن شارژ لینک میکنم : samencharge.blogfa.com

شما هم منو با نام ( خرید کارت شارژ + شارژ جایزه ) به آدرس زیر لینک کنید
www.SamenCharge.ir

اگه لینکم کردید اطلاع بدید شما رو لینک کنم

ممنونم

مرسی دوستم
حتما این کارو میکنم
از اشناییت خوشبختم

زینب یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 23:51 http://zaraban-z.blogsky.com

دست به قلمت خوبه ها
جدی همشهری هستیم؟

جدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اره اباجی تو مگه از خطه مرکز نیستی خومنم هستم دیگه
ادرس دقیقمو مگه بهت ندادم تو همون پستی که سراق گرفتی گذاشتم دیگه
راستی خوبی از چشماته عزیز

سپیده دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 00:13 http://www.SamenCharge.ir

سلام و سپاس

لینک شدید

WWW.SamenCharge.blogfa.com

گندم دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 13:31 http://atregandom.blogsky.com

انشاالله که خدا سایشون براتون نگه داره.همیشه همهی عزیزانت و خودت شاد و سلامت باشی دوست مهربانم
خوابتم خیر عزیزم

به همچنین گندم جونم
مرسی

منصور سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:39 http://asemanesher.blogfa.com

سلام


از نظر لطف شما متشکرم

ارزو دارم همیشه بابای عزیزت سایه اش بالای سرت باشه

اما میگن اگر خواب دیدی کسی مرده عمر ان شخص دراز خواهد شد

ولی بعضی خوابها تلنگری هستش که ادم قدر نزدیکانش

را بیشتر بداند خصوصا پدر و مادر

زیرا انها گلهایی هستند

که بوی محبت را در محیط زندگی عطر افشان میکنند

و هیچ گلی بوی پدر و مادر را ندارد

مرسی
حتما همین طوره
ممنونم که سر زدین

مونا سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:43 http://loeflash.blogsky.com

سلام.وبلاگت خوب بود.ایشالا که همه ی پدرا100سال سایشون بالا سربچهاشون باشه.به من هم سربزن

مرسی مونا جونم که بهم سر زدی باشه
الان میام

خاطره چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 20:42 http://littlefamily.blogsky.com/

سلام باحال مینویسی
درمورد وبلاگم اگه حوصله خوندن آرشیو رو داری بگو تا رمز بهت بدم از خماری دربیای

راستی خوابی که دیدی تعبیرش نوه دار شدن پدرته!! حواست باشه!

اخه خاطره جون
من که هنوز قاتی شما مرغا نشدم
نوه؟

خاطره پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:30 http://littlefamily.blogsky.com/

منم از همون لحاظ گفتم حواست باشه
شوخی کردما ناراحت نشی؟

تا این وقت شب بیداری؟
دخملت یاد میگیره ها
منم شوخی کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد