چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...
چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...

سیزده بدر

تلوزیونو روشن میکنی

             زیر نیویس شده :دوست داری با کی بری سیزدهتو بدر کنی؟

آخه یکی نیست به اینا بگه به شماها چه ربطی داره که این سوالو میپرسین !!!

با هر کی دلمون میخواد میریم !!!

حالا خودم به خودم میگم :تو دعا کن ببرنت بیرون با کی رفتنش مهم نیست ...

یه قولایی بهمون دادن که میبریموتون ریگسرا (تپه های شنی)همینشم خوبه خدا کنه نزنن زیر قولشون

هر چند اونجام که بریم با اون همه جمعیت حال نمیده اصلن...

ریگسرا که میری باید خوش بگذره بری بالای تپه ها بعد خودتو پرت کنی پایین بعدم تایه ماه بعد از دهنو دماغو سرو صورتت ماسه بیاد بیرون

درغیر این صورت اصلن خوش نمیگذره

دوران دبیرستان بهترین لحظاتو اونجا با دوستم داشتم این که دست همو میگرفتیمو میرفتیم تا نوک اونجا ...بدون کفش ...جیغ و فریاد یه لذتی داره اونجا هیشکی صدای آدمو نمیشنوه

اگه بعدازظهر یا فردا رفتم حتما عکس میگیرم از اونجا میذارمش والبته شرح میدم خدا کنه باد نیاد...

نظرات 6 + ارسال نظر
سارا دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:51 http://sky-2012.mihanblog.com/

سلام ...
وبلاگ خوبی داری به منم سر بزن و اگر با تبادل لینک موافقی منو با اسم ♥ آسمان پر ستاره ♥ لینک بکن و خبرم بده با چه اسمی لینکت بکنم. مرسی

سلام مرسی ممنون سارا خوش اومدی

تیام دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 15:33 http://soratebinahayat.blogfa.com

سلام وبلاگ زیبایی داری
ماهم تو شهرمون بعضیا سیزده بدر نمیرن
میگن روز نحسیه
بعضیام تو کل سال جایی نمیرن رسید به سیزده به در یا خودشونم بکشن میرن
یا یه اتفاقی میوفته و یکی قهر میکنه
ودیگه نمیرن
نحصیش از این بابته
به منم سربزن

سلام مرسی که لطف داری
من اصلن به نحسیش اعتقاد ندارم
باشه حتما میام...

NewIt دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 19:26 http://newit.blogfa.com

سلام من تغییر آدرس دادم لطفا من رو با اسم NewIt لینک کن

سلام اقا میلاد چشم حتما

گندم دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 22:21

سلام.
ببخش که یه مدت نبودم
خوبی؟
امیدوارم بهت خوش بگذره عزیزم

سلام گندمم خوبی آجی من همش بهت سر میزنما
به تو هم همین طور خانووم

sms سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 00:44 http://dragoncruel.blogsky.com

یکبارهم نشدمن نشنوم کسی که جلوی جمعی که نمازنمیخونن نمازبخونه بهش نگن ریاکار!!!
واقعاآدم چقدرپست بایدباشه که به این و اون بگه ریاکار!

نمیدونم چی بگم
ریا!!!!!!!!!
گاهی وقتا قضاوت میکنیم خیلی راحت خودمو میگم ...
فقط کاش دیگه قضاوت کردن درباره دیگران واسم سخت ترین کار باشه...
امیدوارم همین طور بشه

sms سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:22 http://dragoncruel.blogsky.com

نمیدونم اینایی که تهمت میزنن ریاکارم!
میفهمن ریایعنی چی؟!!

بی خیال ...
دوست من بی خیال این حرفا شو فکر کنم اونی که باید تشخیص بده کار آدما رو که نیتش چی بوده کس دیگه ای باشه...
راستی از توی وب عطر گندم دیدم گفته بودین دارین سیزده بدر میرین کربلا
درسته؟
نائب الزیاره باشید از طرف ما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد