چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...
چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...

الوعده وفا

اونایی که بهم قول داده بودن به قولشون وفا کردن منم به قولی که داده بودم وفا کردم...

بعداز ظهر رفتیم تپه های شنی وای چقد خوش گذشت ...

خیلی شولوغ بود اسب و شترم آورده بودن مردم سواری میگرفتن ازشون.

ولی من دلم الاغ میخواست !!!میدونم آخرشم حسرت خر سواری به دلم میمونه

بگذریم....

با داداشی و دختر دایی کوچیکه جدا شدیم از جمع بزرگان رفتیم سی خودمون...

البته بادم میومد .داداشی ماشالاش باشه ناز نفسش جلو تر از ما رفت رسید به نوک تپه دختر داییم که خروسک گرفته بود صداش درنمیومد ومنم که از بس کم تحرکمو همش یه جا قپ میکنم جون نداشتم برم بالا ولی کفشا رو دراوردیم و با چادر رفتیم بالا خیلی آدم میخواد تو اون شرایط خودشوکنترل کنه ها

همدیگه رو گرفتیم رسیدیم به بالا جورابامون پر ماسه شده بو دپاهامونم دیگه بی حس شده بود گلو هامونم پر شن ولی وقتی رسیدیم اون بالا عجب کیف کردیم...

دوربین داداشی رو گرفتم چندتا عکس از دور نمای پایین گرفتم.

بعدش من خیلی دلم میخواست خودمو مث سالای قبل که بابروبچه های مدرسه میومدیم پرت کنم غلت بزنم ولی خب شرایط این اجازه رو نداد

روی شیب زیاد داشتیم میومدیم پایین که باد شدید چادر منو کشید رو صورتم درحالی که داشتم میدوییدم پایین یه ملغ خوردم و کلی خندیدیم تا این که رسیدیم پاییندرکل روز خوبی بود

خدا کنه دوربینه نسوخته باشه از بس باد این ماسه هارو زد بهش خطای فلش زدو خاموش شد حالام نمیدونم چش شده

عکسهارو میذارمشون توی ادامه مطلب ببینید

نظرات 8 + ارسال نظر
مهربان دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 22:54 http://Ghesehayemanomehdi.blogsky.com

سلام.الان که اومدم اینجا حالم خیلی داغون بود.اما وقتی تو پستت نوشتی دلت الاغ میخواست خندم گرفت.نمیدونم چرا.به منم سر بزن.دوست داشتی لینکم کن و بهم بگو که منم بلینکمت

مرسی عزیزم
خوشحالم که با واژه خر خندوندمت
ای شالله وقتی منم ناراحتم تو یه چیز با مزه بگی منو بخندونی
باشه حتما

لیلی دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 22:54 http://sohre1370.blogsky.com

سلااااااااااااااااااام...خوبی؟
این جا کجاست؟
آپم...بهم سر بزن

سلام لیلی جان
این جا اصفهان است همشهری

romina سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:06 http://romina1275.blogfa.com

راستی لینک شدی

فرید سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 13:10 http://www.faridkarami.blogsky.com/

سلام
ممنون که به وبلاگم سر زدی
آره - با نظرت راجع به اون متن بالای وبلاگم وافقم (اصلاحش کردم)
راستی چرا مارو لینک نکردی ؟!
اگه خواستی لینکم کن
با تشکر

سلام باچه اسمی لینک کنم؟

تیام سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 21:26 http://soratebinahayat.blogfa.com

سلام
ممنون که اومدی
من دخترم

گندم چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:29

سلام.
واقعا اصفهان همچین جایی داره!!
خیلی باحاله خیلی قشنگه
همیشه خوش باشی عزیزم

بعله آباجی مگه تو نمیدونستی ؟
بیا اینجا تا باهم بریم رو تپه ها
همیشه مث این شکلکه باشی

تارا شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 18:45

سیزده به در به منم خیلی خوش گذشت به نظرم بهتر بود غلت میخوردی! مهم اینه که خودت لذت ببری اگه من بودم حتما این کارو میکردم راستی در مورد خر سواری بهت میگم خرا موجودات خیلی ترسناکی هستن. اینو یه خر شناس داره بهت میگه ها! نمیتونی پیش بینی کنی وقتی نزدیک یه خر میری بهت سواری میده یا چارتا جفتکم نثارت میکنه. من که دل پری ازشون دارم. تو برخوردایی که با خرا داشتم یکی دوبار اشهدم خوندم چون امیدی به زنده موندن نداشتم البته تقصیر خودم بو چون به جای این که سوار خر بشم دمشو گرفته بودم و کشیده بودم! و بعدش از ترس تا دو روز فرار میکردم

وااااای خدا نکشتت دخترچرا دم گناه داره خو
اونوخ شوما دم ایشونو میگرفتی که بخندی توقع داشتی بیاد با عشوه نگات کنه خو میاد جفتک نثارت میکنه دیگه
من عاشق چشماش و راه رفتنشم بو خودا
با این نظرت از ته دل خندیدم
مرسی تارای عزیزم ممنون

محمد مشهدی چهارشنبه 25 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 10:13

سلام:
بسیار زیباست عکسهای سفر بهترین سوغاتی سفر هست حیف کم گرفتی

مرسی که توجه ات و جلب کردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد