چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...
چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...

سوسری

سر کلاس آزمایشگاه  آفات و بیماری های گیاهی بودیم و همه ی هم کلاسی ها دور تا دور میز نشسته بودیم .

از ترم قبلیا شنیده بودیم که واسه ی نمره گرفتن وپاس کردن قسمت عملی این درس باید چی کار کرد ...من که فکر میکردم این درسو پاسش کنم دیگه همه ی بیماری های گیاهی و حشرات موزی و ...رو روشون شناخت پیدا میکنم ...

استاد تشریف آوردن و کمی توضیح دادن وگفتن که برای این که من بهتون نمره بدم باید ۵۰تا حشره و بیماری جمع کنید بیارید تا بنده تشخیص بدم که بیماری هست یانه ...

مراحل به این شرح بود که :۱-باید حشرات رو درون الکل به قتل برسونیم ۲-پاها و شاکها و بالاها رو به وسیله ی سوزن ته گرد روی فیبر فرم بدیم

بعدش استاد میکروسکوپو آورد تا اولین حشره رو نشونمون بده و بگه که پاها وبالهای این حشره از چه نوعی هست ...

اسم حشره رو که گفت کسی متوجه نشد اسمش سوسری بود.

بعد که چهره های متعجب ما رو دید گفت سوسری همون سوسک حمامه !!!!!!!!!!!!

وبعدش یه سوسری از قبل کشته شده رو آورد وگذاشتش توی پتریدیش وگفت دست به دست کنید و ببینیدش نمیدونم دست خودم نبودا همه یه جورایی با حرکات چهره نشون میدادن که این موجود خیلی براشون چندش آوره ولی من که توی عالم خودم سیر میکردم همین که رسید به دستم با یه صدای نسبتا بلند به سوسری بی جان گفتم (عزیزم)

وبعد دیدم یه چند نفر متوجه شدن و شروع کردن بهم بخندن خب منم همراهیشون کردم.

البته من کنار لونه مورچه ها هم میشینمو  بهشون ابراز علاقه میکنم که با برخورد شدید اطرافیام مواجه میشم...

حالا اگه احیانا توی حمام سوسک ازاین دست مشاهده کردین برای اطرافیانتون کلاس بذارین وبگید توی حمام یه (سوسری )دیدم




نظرات 9 + ارسال نظر
ابوعدنان پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 21:19 http://abooadnan.blogsky.com

کلا موجودات هرچی باشن عزیزن چون آفریده خداست

بله هر چی باشن عزیزن

wastedmind جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:43 http://fadedlife.blogsky.com

خوبه که مینویسی.از دل همین خاطره نویسیای روتین.میتونه خیلی ایده ها و نوشته ها بیرون بیاد.
موفق باشی

مرسی
ممنون که سر زدی دوستم

گندم شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 13:56

من زیاد سوسری با دم پایی کشتم خونه مامانبزرگم
میدونم یکم خشنه واسه کسی که بهشون میگه عزیزم
ولی خو دل ادم ریش میشه دیگه

خونه ی مامانبزرگ من بچه گربه زیاده
به هر حال حشرات موزی و کثیفی هستن بعضی وقتا که ضرر میرسونن با ید از بین برن...
حالتهای من نا خوداگاه میاد سراقم نمیتونم روشون حساب وا کنم هههههههههه

تارا شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 18:31 http://unpredict.blogfa.com

وااااااااااااااااااااااای. من عاشق اینم که حشره ها رو تشریح کنم و ساختمون بدنشونو ببینم. واااااااای خیلی خوبه ولی از سوسری واقعا میترسم و با دیدنش مورمور میشم

اگه این جوری هستی په واسه چی رفتی ریاضی فیزیک؟
من دلم نمیاد تشریحشون کنم
مشخصه واقعا روحیاتت شبیه آقایونه
لابد جیغم میکشی

نسترن یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:46 http://nastaran-amoozegar.blogsky.com

سلام
سال نو مبارک

سلام ...
ممنون بر شماهم مبارک

مهربان یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 20:26 http://Ghesehayemanomehdi.blogsky.com

آخیییییی قربونت بشم،این یعنی تو خیلی دل نازکی.منم تا یه جونور میبینم میگم عزیزم،مامانم چپ چپ نیگام میکنه!!!

خدانکنه
تو نمیدونی چرا هیشکی ماهارو درک نمیکنه؟؟؟
باورت نمیشه مارمولک که میبینم یه ساعت خیره میشم بهش تلپ تلپ قلبشو که از ترس من تند تند میزنه نیگا میکنم
اصن من عالمی دارم با حیووونا با آدما زیاد حال نمیکنم

مهربان دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:10 http://Ghesehayemanomehdi.blogsky.com

خیلی باحالی به خدا

قربون شما

لیلی دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 16:58 http://sohre1370.blogsky.com

سلام چکاوک جان... قالب نو مبارک...

منم حیوونا رو دوس دارم اما نه به اندازه تو...
راستی رشتت چیه دقیقا؟

مرسی لیلی جونم ...
آب و خاک (چند بخشی) البته برو بچه های کلاس میگن مهندسی گل(مخلوطی از آب وخاک)هههههه

احمد سوسرایی سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:26 http://salar1369.blogfa.com

من اینقدر از رشته ی آب و خاک خوشم میادددددد.آخه بچه هاش خیلی ریلکس ان.

تو دانگشه از این بچه ها زیاد می بینم. میرن هر چی پروانه و سوسک . .. می چشبونن میارن نشون استاد میدن.آخ اخ آخ چقدر بی رحمن.گناشون نمیاد به صلیب می کشنشون؟!!!

احیانا به این سوسری ،سرسریک نمی گفت استادتون؟!!!(از نظر علمی سِرسِریک درسته).نه سوسری(با سوسرایی اشتباهع نشه هااا)

سلام
ممنون از حضورتون
شرمنده من نمیدونستم فامیلی به نام سوسرایی هم هست!!!!
نه عین کلمه کتاب هست من یادمه استادم خودش گفت سوسری...
تا حالا نشنیده بودم
شما از کجا انقد مطمئن هستین؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد