چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...
چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...

تقدیم به مادر بزرگ

امشب دستانت را بهانه میگیرم ای عزیز قدیمی

دستانت را میخواهم که زبریش در چهره ام ماندگار شود...

این بار دستانت سجده گاه نگاهم میشود

بیا که بدون تو بغضی مرگبار گلویم را به چنگ گرفته

قداست نگاه معصومت را هیچ گاه از یاد نخواهم برد ...

به سلامت برگرد که دوریت را نخواهم پذیرفت

کسی  بدون تو دلش هوس خنده نمیکند

کودکان شکلات میخواهند بیا و کامشان شیرین کن

بیا که چشمانم خسته اند و نای گریه ندارد...

بیا تا آب پاشی کنم خانه ات را جارو کنم گرد به آسمان کنم ...

بیا نازنینم ...

تو تکه تکه غلط بگو کلماتت را و خیره شو به نگاهم

من در آغوشت میگیرم و درستش را با تو زمزمه میکنم 

بیا تا عید بگیرم دوباره

سبزه برایت سبز کنم

بیا که هیزم جمع کرده ام وقتی بیایی اسپند دود میکنم...

.

.

مادبزرگم توی بیمارستانه ازتون عاجزانه التماس دعا دارم

.

نظرات 5 + ارسال نظر
نرگس خداداد سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 19:32 http://www.cloobiha.com

سلام خوبی شبکه اجتماعی کلوبی ها راه اندازی شد با امکانات جدید چت روم و دوستیابی ... لطفا عضو شوید اینم ادرسش www.cloobiha.com

مهربان سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 23:08

ای واااااای.عزیییییییزم.من از ته دلم واسش دعا میکنم به خدا.

مرسی مهربانم

sms چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:28 http://dragoncruel.blogsky.com

سلام!
من این چندروزکربلابودم برای شماوخانوادتون دعاکردم!!!
ایشالاحال مادربزرگتون هرچه سریعترخوب بشه وشماشادباشی!!!
انشاالله...

سلام دوست گرامی
زیارت قبول...ممنون از شما مرسی که به یاد ما هم بودی...
ان شالله

گندم چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:30

سلام نازنینم
چقدر زیبا بود چکلاوکم
بزرگای ما واقعا نعمت هستن
امیدوارم هر چه زودتر حالشون خوب بشه....

آره عزیزم من مادربزرگمو خیلی دوس دارم بابابزرگ اصلا ندارم نمیخوام از دستش بدم...
مرسی خانومم لطف داری

sms پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:35 http://dragoncruel.blogsky.com

دوباره ایران به سوگ نشست!
زلزله استان بوشهراول به خودم بعدبه شماتسلیت میگم!
مادرزنداییم زیرآواره دعاکنیدسالم وزنده باشه!

سلام...
اونجام زلزله اومده؟محل زندگی تون؟
حتما دوستم مرسی که لایق دونستی
ان شالله صحیح و سالم ان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد