چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...
چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...

خوب دقت کنید...

از بچه ی خالم پرسیدن :اسم بچه تونو چی دوس داری بذاری ؟؟؟ 

گفته :اگه پسر باشه( امیر علی )...............اگه دختر باشه (لوله پلیکا ) 

                                            . 

                                            . 

یعنی من هر چی فشار به مغزم اوردم که وجه اشتراک دختر و با لوله پلیکا بفهمم هیچی حالیم نشد... 

فقط به اوج خلاقیت این بچه پی بردم  

به من میگه اگه پسر باشه دوس دارم تربیتش کنم تفنگ بدم دستش

نظرات 17 + ارسال نظر
مهربان پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:28

باور کن این پسر خالت یه چیزی شنیده که اینجور میگه.لابد مامان و باباش یه چیزی گفتن این درست نفهمیده.ولی چه باحاله.تو چقدر باحالی که میشینی با بچه حرف میزنی.اونم پسر بچه!من اصلا نمیتونم با بچه ارتباط برقرار کنم!

نه بابا مامان باباشم به شدت متعجب شدن
آره من بچه که میبینم جون میگیرم

مرضیه پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:24 http://www.masirezendegi.blogsky.com

ذهن بچه با این همه تکنولوژی حق داره قاطی بکنه دیگه

شاید همین طور باشه که میگی

آرشید پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:09 http://arshid.blogsky.com/

سلام
خصوصی لطفا

هر وقت این متن شما رو می خونم
یک دنیا غربت روی سرم آوار میشه

کاش مرغی بودم
که شبی شغالی گرسنه
مرا برای کودکانش شام میکرد

من رو ببخشید
این احساسی بود که وقتی اینجا میام
من رو شدیدا عذاب میده .
من خودم هم گاهی خیلی نا امید می نویسم ... میدونم
اما این متن واقعا ویران کننده است .
امیدوارم که هر چه من و امثال من نا امیدند شما امیدوار باشید ...
شما هنوز خیلی جوانید ...
براتون بهترین آرزوها رو دارم .
جسارتم رو ببخشید.

ممنون استاد بزرگوار
با اجازه خودتون نقد زیباتونو تایید کردم
ودر ضمن اون جمله ویران کننده رو هم تغییر دادم

لیلی پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 14:00 http://sohre1370.blogsky.com

عجب بچه ای... والا جلبک که میگن ماییم...والا

وای که چقد این از دختر بدش میاد
مامانش میگه داره گریه میکنه
اگه بچه نبود میدونستم باهاش چیکار کنم

لیلی پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 14:01 http://sohre1370.blogsky.com

طفلی به نام شادی،

دیری است گم شده است !

با چشم‌های روشن براق،

با گیسویی بلند، به بالای آرزو !

هر کس از او دارد نشان،

ما را کند خبر !

این هم نشان ما :

یک سو خلیج پارس ،

سوی دگر خزر !

عالی بود عزیزم
ممنون

آرشید پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 15:22

سلام
با نهایت احترام
بزرگواری ولطف شما رو فراموش نمی کنم
بینهایت شرمنده از اینکه نظرم رو گفتم و بسیار بسیار سپاس از متن جدید و زیبا و پر مفهوم فعلی...
درست فرمودید ... من هم سعی خواهم کرد امید بخش تر بنویسم.
با این آرزو که هر جا دلی هست... امید همنشینش باشه و باز سپاس چکاوک عزیز

خصوصی لطفا

ممنون دوست عزیز
باز هم منتظر نقد های زیبای شما هستم
بازم باکسب اجاز از خودتون تایید میکنم

آرشید پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 16:26

چکاوک گرامی
سلام مجدد مرا پذیرا باشید
چنانچه صلاح میدانید نظرات گذشته را تایید فرمایید
سپاسگزارم

سلامی مجدد استاد
همه رو صلاح دونستم

گندم پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 22:12 http://atregandom.blogsky.com

این روزا هیچی مثل قدیما نیست
این قدیما که میگم خیلی دور نیستا توجه داشته باش که من دهه هفتادیم.پس نمیتونم مثل مامان بزرگا حرف یزنم
اما باور کن !وقتی بچگی خودمو با بچه های الان مقایسه میکنم خیلی فرق داره از همه نظر.چیزایی میگن که ادم واقعا به این حالت درمیاد.
مثلا یادم نیست کجا ولی شندیم که طرف رفته بود کیش به داداش کوچیکش میگه برات سوغاتی چی بیارم ؟پسر بچه میگه استادیوم
به ما یه نخودم سوغاتی میدادن ذوق مرگ میشدیم واسه این که داخل ادم حسابمون کردن
خلاصه وقتی جنس همه چی عوض میشه اسم دخترم میشه لوله پلیکا دیگه

والا بوخودا راست گفتی ...
بچه های الانو هم بیش از حد احترام میذارن بهشون هم روشون حساب باز میکنن
که بدم نیست ...
فقط ماها که اونا رو با خومون مقایسه میکنیم یه کوچولو عذاب میکشیم
بچه که بودیم میشستیم پای حرف بزرگترا یه سوال میپرسیدیم
میگفتن پاشو بچه تو هیچی نمیفهمی
درحالی که ما میفهمیدیم
خولاصه بگم که ما نخودم نمیخواسیم فقط یه کم تحویل میگرفتن ما رو...

sms پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 23:32 http://dragoncruel.blogsky.com

ازهمین الان توی ثبت احوال استخدامش کنید!
تخیلی که این بچه داره میتونه ازخودش اسم بسازه!

شاید همین کارو کردیم
چه جور اسمی ؟

یادداشتهایی برای هیچ کس جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:07 http://badsectorr.blogsky.com/

سلام و صبح جمعه تون بخیر....
از اینکه با چندروز تاخیر میام عذرخواهی میکنم....
دلیلش هم این بود که تو شهر دیگه ای پروژه ورداشتم و دیشب آخر وقت رسیدم خونه...
گوشی موبایل با کلاسم که نداریم از طریق گوشی جواب کامنتارو بدیم و پست جدید بذاریم....
خلاصه تاخیرم عمدی نبود و کاملا سهوی بود.

بله ما اومدیم نبودید ...
ماهم گوشی باکلاس نداریم
بخشیدیم ...

یادداشتهایی برای هیچ کس جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:16 http://badsectorr.blogsky.com/

تنهایی را باید با خط بریل می نوشتند !

شنیدنش کافی نیست ,

باید لمسش کرد

زیبا بود ممنون ...

sms جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 18:01 http://dragoncruel.blogsky.com

لوله پولیکاهم اسم قشنگیه!
مگه نه؟

بدک نیست
هم وزن الیکا .........ملیکا..

یادداشتهایی برای هیچ کس شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:04 http://badsectorr.blogsky.com/

سلام...
کامنتتون رو تایید کردم
جوابتون روهم گذاشتم
اگه راغب بودی میتونی بیای بخونی.....
عزت زیاد...

سلام ممنون متشکر اومدم...

sms شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 16:38 http://dragoncruel.blogsky.com

راست میگن واقعافاطمه غریب است! فاطمیه غریب تراست!
بچشم خودم دیدم عروسی بازکردن توکوچمون بعدچیزی هم بهشون نمیتونستی چون مست اند!

دردم گرفته خیلی ...

تارا شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 21:37

احتمالا منظورش ملیکا بوده. چرا انقدر به مغزت فشار اوردی؟ از خودم میپرسیدی که استاد معادل سازیم ببین اگه شعرشو بسازی افیه بندیشم درسته ملیکا لوله پلیکا

خو زودتر میومدی...
مغزم دیگه منو یاری نمیکنه

تارا شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 21:45

چرا انقدر به مغزت فشار میاری؟ کشف این چیزا که کار تو نیست باید بیای از خودم بپرسی که استاد معادل سازیم و برای هر کلمه ای یه اسم میذارم. برای این کشف باید آی کیوت بالای دویست باشه خانوم منظور این پسرک ملیکا بوده که از یه کلمه ی هم قافیش استفاده کرده. ببین اگه براش شعرم بخوای بخونی میشه ملیکا لوله پلیکا. ملیکا لوله پلیکا. ملیکا لوله پلیکا تا اخر همین جوری یه نفس میخونی. کف کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بابا استاد معادل سازی....
احیانا نمیخواسته بگه پلیکان اینم هم قافیه شه ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟
با این شعری که شوما گفتی دارم توی کف خودم قوطه ور میشم
من این روزا شماره ی آی کیوم خیلی پایین اومده
نمیدونم چم شده
تو نمیدونی ؟؟؟؟

تارا یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 00:15

ماهی بخور از امگاسه استفاده کن. شاید درست شد. فعلا که فسفرش پایین اومده.

باوشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد