چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...
چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...

به نام خدا

نمیدونم از کی و از کجا بگم ... 

خوب بگم یا بد...قشنگ بگم یا زشت... 

فقط یه عالمه حرف تو دلمه که از بس توی خودم ریختم و چیزی نگفتمو به جایی نرسیدم . 

 همش شده برام یه عقده...شده یه گره ی خیلی خیلی کور که نمیدونم عاقبت کی میخواد بازش کنه... 

از این همه ادعای تو خالی و پوچ که نتیجه اش شده نرسیدن ... 

خیلی دوست دارم بی پرده حرف بزنم ولی تا یه جاهایی به خودم اجازه این کارو میدم  درهمین حدی که حرفمو گفته باشمو دوستای عزیزم اونو خونده باشنو نظراتشونو چه این که بامن مخالف باشن وچه موافق باهام درمیون بذارن... 

السلام  علیک یا فاطمه زهرا(س) ............شهادت رو تسلیت میگم... 

********************************************** 

نمیدونم برای چی این روزا حرفایی که دم از مذهب میزنن به دلم نمیشینه خودمم نمیدونم شاید علتش گناه کار بودن منه ولی خودم حس میکنم حرفایی که زده میشه همش کپی برداریه ... 

لحن حرف زدن کسایی که دم از مذهب میزنن کاملا شبیه همه از این حالت دل زدگی و رخوت و رکود نسبت به مذهبی که منم یکی از پیروای اونم بدم میاد حس میکنم خیلی ظلم شده ... 

گاهی وقتا منتظر عمل بودم و حرف قشنگ شنیدم ... 

فردا شهادت حضرت زهرا هستش و من از گوشه و کنار میشنوم که قراره دسته های عزاداری برپا بشه و دعا خونده بشه و همه سیاه به تن کنن ... 

ولی اون چیزی که مهمه نوع غذایی هست که در هیئت پخته میشه ...اونچه مورد بحث قرار میگیره  مقدار هزینه ای هست که پرداخته میشه    

نظرات 15 + ارسال نظر
گندم شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 16:56

خیلی وقته معیار خوب ارزشیابی هر چیزی ظاهرشه
چه ادما
چه دین
چه عقیده
و چه و چه و چه
راست میگن مردم عقلشون به چششونه....

ای کاش هر کس و ناکسی متخصص هر کاری نمیشد ...
آره
از کی وچه وقتشو نمیدونم ولی از وقتی ادعام شده که باگوشام میشنوم وبا چشمام میبینم همین بوده
ظاهر بوده...وبس

sms شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 18:15 http://dragoncruel.blogsky.com

احسنت به شماواقعا!
یعنی دینداری مابه کجاداره میرسه که هرهیأتی که بزرگتربودوغذاش خوشمزه بوداونجاشلوغتره!

هی وای و صد داد ...

یادداشتهایی برای هیچ کس شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 18:34 http://badsectorr.blogsky.com/

سلام....
جسارتا عارضم خدمتتون که ایام فاطمیه فردا تموم میشه و دهه اولش نوزده روز پیش شروع شده....

سلام ....
متشکر
اصلاحش کردم ممنون که بهم یادآوری کردی...

sms شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 21:57 http://dragoncruel.blogsky.com

البته ماهیچوقت نبایدبه این چیزااهمییت بدیم!
تواضع اینجادیگه نبایدباشه بایدبگیم مردم بدهستن ماکه خوبیم!
این حرف ازمن به شما نصیحت:
وقتی کارخوبی میکنیدنبایدنگاهت به مردم باشه!!
وقتی کاربدی میکنیدنگاهت به مردم بایدباشه!!!
این برای شروع خوب بودن درست است!

منظورتون اینه که بیخیال بشیم ...؟
من حرفی از مردم نزدم اینا دیگه شده جزئی از آداب زندگی مون
من اینجا خودمو مبرا ندونستم ومردمو متهم نکردم
فقط مسئله ای بود که ذهنمو درگیر کرده بود و توی روز برام اتفاق افتاد
منم یکی مثل بقیه ...
بیشتر کارایی که انجام میدم شبیه اوناست ...
سه خط آخرو میشه جوردیگه ای بیان کنی نگرفتم!!!!!

sms یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 00:07 http://dragoncruel.blogsky.com

زیادبلدنیستم منظورم روتوضیح بدم!
فقط میتونم بگم گناه که میکنیدگوشتون به مردم باشه!
ثواب که میکنیدبه مردم اهمییت ندین!
مثال:
نمازروکه توجمع میخونیداگه بهتون گفتن ریاکاراهمییت ندین!

گرفتم چی فرمودی
مرسی...

مهربان یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:41

منم اینجورم.حرفای مذهبی به دلم نمیشه.به قول تو شاید واسه گناه کار بودنمه.خیلی وقته از خدا فاصله گرفتم و نسبت به این مسائل بدبین شدم.باهات موافقم.دیگه حتی عذاداری ها هم مثه گذشته نیست

مهربان عزیز مرسی که خوندی
مسئله ی من اینه که چرا وقتی حرف از دین میاد همه بی حال میشن
چرا وقتی حرف از خدا به میون میاد اخما میره توی هم این گاهی وقتا شامل حال خود منم بوده ...

آرشید یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:33 http://arshid.blogsky.com

سلام
ایام حزن خاندان رسالت رو خدمت شما تسلیت عرض میکنم
و در موردی که فرمودید با شما هم عقیده ام .
البته خدا به نیت ها نگاه میکند
در یک دسته عزاداری ... عده ای واقعا عزادارند و عده مشغول تظاهرات...
سپاس از توجه شما

سلام
متشکر وممنون
ممنون که وقت گذاشین بله همین طوره...

سکوت یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 14:35 http://sokuot.blogsky.com

سلام چکاوکه جان..
دوروز نیومدم چه خبر شده اینجا!!!!!!!!
بحث دینی و کمی هم بوی 30ی30میده البته دین که جزئی از30ی سته...ولی دردینداری همینو میدونم که کسی بجز خدا رو نبین چون کارای خوبی که انجام میدی واسه هیچکسی جز خداارزش نداره...همچین بگم که اگه درحق کسی خوبی کنی خود اون طرفم فراموش میکنه وتنها کسی که هرگز خوبیه توروفراموش نمیکنه خدای بخشنده و مهربان است...
البته خیلی ساده گفتم بخشنده و مهربان تا اونایی ام که خیلی ادعای پروفسوری توی دین میکنن متوجه بشن...
سکوت...

سلام ...
بیبین من چقد بلتم جنجالی بنویسم
شوما اگه دلت میخواد برو یه روزنامه اختصاصی چاپ کن منم میام کمک
البته باید توی لیست نویسنده هاش اسم منم بگیا...
هر چی بیشتر دیر بیای جنجالی تر مینویسم
اقا شوما خودت یه پا پروفسوری البته نه از اون دست...
راستی ۳۰یا۳۰نوشتم؟
په چرا خودم خبر ندارم؟
نمدونم واس چی شوما هر چی میگوی به دلوم میشینه

sms یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 19:09 http://dragoncruel.blogsky.com

من اعتقادم اینه که غذاهم تبرک داره!
آخه چراوقتی کسی عمدابرای غذامیاد مراسم پشتش حرف میزنن!!!
مگه حدیث نداریم که وقتی مراسم ماست نمک غذاتون روحضرت زهرا(س)میریزه!!
پس چرااعتقادنداریدچرافکرمیکنید:
غذاغذاهه دیگه چه مال امام حسینه چه برای بچه هات درست کنی!!!

درسته که حدیث داریم
منم معتقدم که غذا قداست داره
ولی در این مورد خیلی بی انصافیه که صرفا واسه غدا مجلس پر بشه
ووقتی از اون جا میای بیرو ن از نظر روحی هیچی نخورده باشی البته نه اینکه سعی واسه ی غذای رو ح نشه ها میشه خیلی هم زیاد ولی نمیدونم چرا به ثمر نمیشینه

سکوت یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 23:44 http://sokuot.blogsky.com

سلام...
مگه نمیدونی که هر چی مفت باشه به دل میشینه؟
حرف مفتم ازین قانون تبعیت میکنه دیگه
بقول بچه داداشم مفت باشه کوفت باشه
دوست مهربان و فرهیخته ی من!خیلی چیزا روی زمین اونجوری که باید باشه نیست ولی شک نکن که توی اسمان همه چی همون جوری هست که باید باشه...
جملات منو برو تو دفتر خطراتت بنویستو خطرات نه تو همون خاطرات بنویس کافیه

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای عمو ...
بابا عمو!!!!
من دیگه بهت میگم عامو سکوت هههههههههههه
میگم این بچه داداشت به خودت رفته ها ...حرفای معنی دار میزنه
یه وب بزن اسمشو بذار مفت باشه کوفت باشه
.
.
تا میتونی از محضر ایشون استفاده کن جملاتشم بیا به ما بگو

مهدی یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 23:57 http://httphttp://toosiscia.blogsky.com

سلام اگه هر جا آش پختن خبرم کن ممنون میشم .مهم نیست کی روضه بخونه!!

باشه چشم حتما آقا مهدی عزیز

لیلی دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 15:35 http://sohre1370.blogsky.com

من هم دقیقا باهات موافقم......
_________________________________
بر روی, ریل زمان لنگ لنگان, راه میروم آخرین ایستگاه را میشود دید

دلگرمی هایم همان چوب دستیست که دیگر ,راه خانه را به تنهایی می یابد

بی من
بی او

کسی, فکر ما شدن نیست.....

ممنون لیلی عزیزم

علی دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 18:16 http://pelak1136.blogsky.com/

سلام مطالبت جالب وخواندنی است. ضمنا با اجازه بزرگترها لینک شدید

شما لطف دارین
نظرتونم میگفتین بهتر بود...
ممنون به خاطر لینک

sms سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 16:18 http://dragoncruel.blogsky.com

ببین عامل جذب تواین دوره زمونه چیه؟
چیزی که مجانی باشه میان طرفش!
یعنی حرف خودشون:مفت باشه کوفت باشه!
بعدازمفتی شادی هستش که توعزاداری نمیشه!
ولی توولادت هامیشه شادی کنیم!
امابازهم بعضی هایکم زیادی خشک میگیرن ومیگن دست زدن تومسجدحرامه!
فقط بخاطرهمین کسی تومجالس شادی ماشرکت نمیکنن!!!
البته بگمامجالس خونگی میگیریم بعداونجا
خودمون روخالی میکنیم!!!!

سلام دوستم
این جمله که گفته مفت باشه کوفت باشه سکوت خطاب به خودش گفته
تازه اینم حرف خودش نیست حرف بچه داداششه
بعدشم اینو به من گفته چون من توی جواب نظرش یه چیزی گفتم اونم گفته که چون حرف مفت زده که خودش باشه (نه خدای نکرده شما)که البته من مفت نمیدونم
بهتر بود همه ی نظرارو با دقت میخوندی
اشتباه برداشت کردی!!!!

sms سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 16:40 http://dragoncruel.blogsky.com

ببخشیدمن حرفام مال خودمه!
ازکامنتای شماتقلبی نکردم!
فقط میگم الان این جمله مدشده!!!!

دوستم من همه ی نظرارو محترم میدونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد