چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...
چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...

نیما کوچولو

میگردم تا چیزایی که خوشحالم میکنن پیدا کنم

اگه غم همیشه هست

من دنبال شادی میگردم

اینم یه بهانه برای زندگی

نظرات 4 + ارسال نظر
گندم دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 19:29

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
این نیما کوچولو چقده ناااااااازه
ماشالا
چکاوک این شازده کیه؟معرفی نمیکنی؟


گندم این نیما پسر خواهر مژده هم کلاسی دانشگاهمه
مژده خانوم خیلی ماهه
آدرسو بهش دادم بیاد ببینه
این شازده بد جور دل ما رو برده

مهربان دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 22:39

ای قربون شکل ماهش بشم.چه نااااااازه.وووویییی.لپاش جون میده واسه ماچیدن.

سلام عسیس من
آره ولی حیف که من فقط عکسشو دارم

گندم سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 15:19

چکاوک شمارشو میدی؟!

فردا میرم از خاله اش میگیرم
ولی فک نکنم آقا نیما تحویلمون بگیره ههههههههه
بچه مون اذان میگه پشت تلفن

sms چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 14:38 http://dragoncruel.blogsky.com

خیلی ازبچه خوشم میادامابیشتردوست دارم بچه ای ازخودم نباشه!!!
دوست دارم بچه روببوسم امابوسیدن بلدنیستم!

من تا حالا به بچه خودم فکر نکردم
ولی الان به خودم میگم اگه یکی قراره بیاد مث خودم اینجا زندگی کنه بهتره نباشه...
همسنو سالای خودم که الان مادرنو که میبینم حس میکنم یه بار خیلی خیلی سنگین رو دوششونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد