چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...
چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...

هیچ کدوم

جایی خوندم که در برخورد با مشکلات زندگی آدما به سه دسته تقسیم میشن!!!!

در این تقسیم بندی مشکلات ادما به آب جوش تشبیه شده بود !

دسته ی اول :مثل تخم مرغ هستن اول نرم و نازکن بعدا ز سختی های زیاد سفت و سخت میشن.

دسته ی دوم :مثل هویجن اول سختن بعد از پشت سر گذاشت سختیا نرم و نازک میشن.

دسته ی سوم:مثل دونه های قهوه هستن که به جای تاثیر گرفتن از سختیا بهش رنگ میدن و تاثیر میذارن.

پ.ن:من بعد از پشت سر گذاشتن سختیای زندگیم خودمو شبیه هیچ کدوم از اینا نمیبینم...

گاهی خیلی زود با کوچک ترین دلیلی میشکنم ...شبیه یه شیشه ی ترک خورده!

حتی با یه نگاه ...




نظرات 4 + ارسال نظر
sms سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 23:42 http://dragoncruel.blogsky.com

من میگم دسته چهارمی هم هست!
بعضیامثل سنگن!
ادعاشون میشه که هیچ سختی نمیتونه اوناروبه زانودربیاره!!!
ولی به مرورزمان استحکام خودشون رواز دست میدن وذوب میشن!!!

خب اینم نظر شماس دیگه ...
البته من به عنوان یه متخسس میگم که سنگ به مرور زمان وقتی استحکام خودشو از دست میده به خاک تبدیل میشه

گندم چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 19:35

سلام
خوبی چکاوک جونم؟
میدونی منم مثل تو هستم به نظرم قانون ثابتی وجود نداره.
فکر میکنم ادم بعد از گذروندن یه مشکل خیلی سخت مثل در مورد خودم از دست دادن یه عزیز خیلی محکم میشه در واقعا صبور میشه چون فکر میکنه چیزی بالا تر از داشتن اون نبوده که حالا از دست رفته دیگه بقیه مشکلات چه ارزشی داره واقعا؟!
ولی یه وقتایی هم جدا کم میارم
به قول تو حتی با یه نگاه
نمیدونم فلسفش چیه
شاید این خیلی تاثیر گذار باشه که این حرف یا نگاه از طرف کی باشه
موضوع خیلی جالبی رو مطرح کردی
ممنون دوست خوبم

دقیقا گندم زدی توی هدف...
نمیتونم بفهمم چی کشیدی توی مدتی که عزیزتو(برادرتو)از دست دادی!
نمیتونم به خودم اجازه بدم بهت بگم میفهممت...
ولی حس و حالی که ازش حرف زدی رو واقعا درک کردم با همه ی وجودم
عزیزی خیلی

sms چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 20:04 http://dragoncruel.blogsky.com

بله بله درست فرمودید!
امایک آقایی مثال زد:
هرچیزی روکه میخوای نابودکنی یکی مثلش روبیاروبزن بهم!!!
نمیدونم میشه ربطش دادبه این قضیه!!
یک انسان رومیخوای داغونش کنی باید یکی همجنس ودوست ایشون بیادداغونش کنه!!!

سلام دوستم ...
میشه یه کم واضح تر بگین من متوجه منظورتون نشدم

مهربان پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:13

من هویجم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد