چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...
چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...

روزایی که نبوم اینجا این حالو روزم بود

چوقونی...

از زیر چشات معلومه درس میخونی!!

چرا انقدر لاغر شدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

(تعداد آدمایی که این سوالو ازم پرسیدن شمارش از دستم در رفته دیوونم کردن از بس هی گفتن )

-لاک پشتم تندتر از تو غذا میخوره

-دون مرغم از غذای تو بیشتره

داداشمه دیگه ارادت داره!!!!

-از بس میشینی خیره میشی به این کامپیوتر این حالو روزت شده

این نظر مادره

زمستونو بیشتر دوس داری یا تابستونو ؟

-زمستون

باهات موافقم

اینم بابا


یه قیچی لطفا


آخ

چقدر زیبا میکنیدم

وقتی با حوصله و آروم شونه میخورین

موی بلند حوصله زیاد میخواد

باید کوتاه بشین

یه قیچی لطفا

مدل مهم نیست...

پسرونه پسرونه

خودموبرای حسرت چند وقته برای نداشتنتون آماده میکنم


تنهایی


تنهایی و توهم

چک کردن لحظه به لحظه گوشی

صدای ویبره و لرزش و ...

هر از گاهی شماره ی یه قریبه که مطمئنا اشتباه گرفته...

.

گوشه نشینی توی خونه

خدایا چی میشد واسه ی نیم ساعت کسی توی این آبادی نباشه؟!

دلم مثل قدیما هوس دوچرخه سواری کرده

خیلی خوب دوچرخه سواری میکنم!!!

برگ و شاخه ها ی درخت انگور و رژه رفتن مورچه ها توی حیاط نمیذاره توی حیاط دوچرخه سواری کنم.

جیرجیرک بس کن خستم کردی...

پشه ها تنها کسایین که از بد خلقیام ناراحت نمیشن تنهام نمیذارن عجب نیش میزنن

کاش این دانشگاه تابستونم ادامه داشت از روزمرگی توی خونه ، از کل کل کردن با مامان از این که کسی نفهمه چه مرگمه خسته شدم!!!

این روزا زود به زود بغضم میگیره...

راه میافتم توی خیابون

یه دوست اون جلو داره میره

خودمو عقب میکشم

بذار بره

حتی از هم کلام شدن باهاش !!!!!

شاید خاصیت گوشه نشینا باشه

مریض شده روح بیچارم!

آخ تنهایی...

پ ن:ایجا تنها جاییه که  قضاوت نمیشه قبل از این که لب باز کنی ودردتو بگی

معذرت میخوام...

یه مدت فقط تلخ مینویسم

تا وقتی که حس کنم سبک شدم



نظرات 6 + ارسال نظر
Reza-Zeus پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:37 http://http://www.reza-zeus.blogsky.com/

منم با شما مثه آقای پدرتون در رابطه با زمستون موافقم !

تنهایی خودش بهترین رفیقه !

سلام
خوش اومدین !
این روزا از تنهایی بیزارم
تنهایی+گرما

گندم پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:15 http://ATREGANDOM.BLOGSKY.COM

اخ جون بلاخره برگشتی
دلم یه ذره شده بودت برات
عزیزدلم تا وقتی واقعا همت نکنی برای خلاصی از روز مرگی ازش خلاص نمیشی.
ولی چه تلخ چه شیرین روی من حساب کن
همه جوره دوست داشتنی و عزیز هستی

در هوای یاد تو نام رفیق بر تو کم است /تو چنان خوبی که دل از دوریت در ماتم است.
من همیشه جای دوست ،تو را خواهر خوانمت /چون تو بیش از یک رفیقی من خواهر دانمت...
عزیزی گندمم
من میخوام شکلک بذارم راهنمایی کن آجی !!!
برای پاسخ توی نسخه جدید بلاگ اسکای نمیشه شکلک گذاشت؟

گندم پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 20:02 http://ATREGANDOM.BLOGSKY.COM

اره نمیشه اسماعیلی گذاشت من وقتی دیگه احساسم داره خفم میکنه و حتما باید بگم که الان چه شکلی شدم یه کلکی میزنم.
یه پنجره نظردهی باز میکنم توش هر شکلی که بخوام میزنم بعد اون کد رو کپی میکنم تو قسمت پاسخ به نظرات

آخ جووووون مرسی گندم
عجب کلکی
ای کلک
منم الان امتحان کردم
مثی که حل شد با کلک تو پیش میرم

لیلی پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 23:23 http://sohre1370.blogsky.com

سلاااااااااااام عزیزم... از دیدن نطرت خوشحال شدم... خوبی گلم؟

+منم مثه تو یا شایدم بیشتر از تو حالم خرابه... باید از شعرام متوجه شده باشی... :(

سلام لیلی جان ...
توام؟؟؟؟؟
دعا میکنم علت ناراحتیت مث من نباشه
من که بد جور در عذابم
برات بهترینا رو آرزو دارم عزیزم...

دل نوشته (سمانه) شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:52 http://www.sulky.blogsky.com

سلام چکاوک عزیزم
..............
بنویس که سبک می شی مهربونی.
.......................
امیدوارم همیشه شاد باشی چکاوکم و لبخند رو همیشه روی لبات داشته باشی این یکی از آرزوهای قلبی منه برا دوستام .
.............همه درد دارن چکاوک یکی بزرگتر یکی کوچیکتر ولی وقتی درک و انسانیت در کار نباشه...

ممنونم عزیزم
تو هم همینطور...
دستمو بگیر،نزار اشتباه برم

جز در خونه‌ات ، تو بگو کجا برم

بی قرارتم ، ای همه قرار من

تو بی کسی‌هام ،عشق تو تبار من



عشق اول و آخر من

سایه تو رو سر من

ای همه‌ی باور من

ای کس و کارم آه

به تو مدیونم به نگات

به همه عاشق کشی‌هات

میزاره دل سر به هوات

تا تو رو دارم آه



جای تو توی دل شکسته است

اسمت کلید همه‌ی درهای بسته است

وقتی دلم از، زندگی سیره

یاد تو مرهم واسه‌ی دلهای خسته است

من سرگردون رو ببین

اشکهای پنهون رو ببین

غربت مهمون رو ببین

تو پناهم باش آه

دستهای خالیمو ببین

بی پر و بالیم رو

گرفته حالیمو ببین

تکیه گاهم باش

سارا شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:45 http://sky-2012.mihanblog.com/

سلام دوست عزیز من آپ کردم صفحه ی اول وبمو کامل نگاه بکن چون چندتا آپ دارم...

پست مسابقه ی داستان نویسی و یک خبر مهم... حتما بخونش...

اومدی نظر یادت نره ها... مرسی

http://sky-2012.mihanblog.com

http://oradoo.shoploger.com

سلام سارا جان اومدم
خواستم واست نظر بدم کد برام نیومد نمیدونم چرا مشکل دارم با بلاگفا با میهن بلاگ با پرشین
من فقط میتونم برای بلاگ اسکای نظر بدم
امیدوارم دلخور نشده باشی چون من اومدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد