چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...
چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...

همه اش را دوست دارم...

یک دم عمیق در هوای داغ ظهر

دیوانه ام میکند بوی گل های بنفش مزرعه ی یونجه...

گنجشک های بالای ایوان!

برای بار چندم گل و چوب وپر میبرند برای اشیانه!

انگار برای امدن هر جوجه باید خانه شان تغییر کند

گربه بی رحم چندین بار روی دوپا خیز برداشته و جوجه هایشان را...

چقدر دلم میسوزد وقتی پوسته ی تخم های شکسته ی شان را روی موزاییک ها می بینم...

چکاوک!

این روزها پرواز و آوازش را عجیب به رخم میکشد

چه کاکل خاکستری زیبایی!

سکوت...

در دل سیاه شب چه رمز امیز است.

چه زیباست وقتی با ستارگان ،مهتاب درخشان ،پرواز خفاشها صدای بی وقفه ی جیرجیرک همراه است

وگاهی به هم خوردن بالهای جغد سرگردان در شبهای نمناک بارانی!

کهکشان؟

نه

به قول دکتر:شاهراه علی راه کعبه را هم به وضوح میشود به نظاره نشست!

اگر دل خیره شدن به آسمان را داشته باشی !

شب و زوزه شغال و روباه

اوووووووووووووووووووووووووووووو....

شروع شد...اولی ابتدا تک خوانی میکند وسپس 10تا20تا همراهیش میکنند در یک زمان

در زمستان صدایشان را میشود از لوله داغ بخاری شنید.

هنوز که هنوز که هنوز است برایم مبهم مانده که کسی را ستایش میکنند؟ویا در پی همدمی یا غذایی میگردند؟

یک دم و بازدم قبل از طلوع روح و جانت را جلا میدهد

همه اش زیباست

پ.ن:اول زیباییاشو نوشتم

منبع عکس چکاوک:تا جنون فاصله ای نیست(لیلی)


نظرات 11 + ارسال نظر
بهزاد خاوری جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 20:41 http://khavri.ir

با سلام و احترام
از شما دوست عزیز جهت ارسال مطالب و فعالیت در انجمن سایتم دعوت به همکاری مینماییم و در صورت فعالیت خوب میتوانید مدیر یا معاون تالار باشید
منتَظر حضور شما هستم با تشکر

مچکرم میام

امیرعلی جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 21:00 http://catia-education.rozblog.com/

سلام
امیدوارم که حالتون خوب واوقات به کامتون باشه
خسته نباشید و خداقوت
وبلاگ جالب و پرمحتوایی دارید
و باید بگم که بی نظیر و معرکس
خواستم بهتون بگم اگه موافق به تبادل لینک باشید من خوشحال میشم وب قشنگ شمارولینک کنم وباعث افتخارم میشه
پس یه سر به وب سایت من بزنید اگه موافق بودید منو با نام آموزش نرم افزار CATIA لینک کنید و بعد بگید که شما رو با چه اسمی لینک کنم
منتظر شما هستم
موفق باشید
یاعلی

سلام ممنونم دوست من
حتما میام

sms جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 21:47 http://dragoncruel.blogsky.com

این پرنده اسمش چکاوکه!!؟
چقدرقشنگه!!!!

این اسمش چاوک خانومه ...
البته اقا چاوک که من بیشتر میبینمش کاکل داره

گندم جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 22:16 http://ATREGANDOM.BLOGSKY.COM

دیدن زیبایی ها خیلی شیرین تره


غیر از زیبایی چیزای دیگه ای هم داره ها!!!

سرباز شنبه 1 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 00:17 http://mylifedays.blogsky.com

چقدر قشنگ نوشتی...
حسودیم شد خب...

جدا...
نظر لطفتونه !ممنون
اشکال نداره چون منم خیلی وقتا به پستای زیباتون حسودیم میشه

دل نوشته (سمانه) شنبه 1 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:09 http://www.sulky.blogsky.com

سلام چکاوکم
چه متن زیبایی
با خوندنش آروم می شه آدم.
.............................
راستی بانو چهرتونم قشنگه ها بزنم بع تخته
ماشالله ماشالله

خوشحالم که آروم شدی عزیزم
منتظر زشتیاشم باش من اول زیباییاشو گذاشتم

لیلی شنبه 1 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 20:28 http://sohre1370.blogsky.com

خارها
خوار نیستند
شاخه‌های خشک
چوبه‌های دار نیستند
میوه‌های کال کرم خورده نیز
روی دوش شاخه بار نیستند
پیش از آنکه برگ‌های زرد را
زیر پای خویش، سرزنش کنی
خش‌خشی به گوش می‌رسد :
برگ‌های بی‌گناه ،
با زبان ساده اعتراف می‌کنند
خشکی درخت
از کدام ریشه آب می‌خورد !

ممنونم خیلی زیبا بوود...

تارا شنبه 1 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 23:46

چه فیس معصومی داری.راستش من با اینکه وسط شهر و ساختمون و ماشین زندگی میکنم و خیلی هم دوسشون دارم ولی گاهی دلم بدجوری طبیعت و ارامش میخواد...

خوشحالم که محل زندگیتو دوست داری

گندم دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 00:25 http://ATREGANDOM.BLOGSKY.COM

سلام عزیزم
نظرات پستتو بستی
گفتی که روزات خوب نی
نگرانم کردیا
خوبی؟

سلام گلم
ممنونم گندم جان
الان خوبم

sms دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:02 http://dragoncruel.blogsky.com

میدونید!
هی این روزامیشنوم مرداهیزندوچشم چرون!!!
اگه مرداچشم چرونن اگه مرداکلی بدی بهشون هست چون تووجودشون هست!!!
ولی خطاب من به زناست که خودشون روبه هفت قلم آرایشی میندازن!!!
زناهستن که آخرروسریشون یک چیزی که میدرخشه میذارن که چشم من که هیز نیستم
بهشون خیره میشه آخه این چکاریه!!؟

سلام میخوای امتحان کنم بعد که فهمیدم بیام بگم چه کاریه؟
بعدشم اینا که میدرخشه فک کنم اسمش گل سر باشه!!
میتونی از مغاز ه بخری توی خونه هی بهش خیره بشی بعد دیگه سیر میشی...
دیگه به اونا هم خیره نمیشی..

sms دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 23:48 http://dragoncruel.blogsky.com

خب اولندش که من خواهرندارم که ازینابخره!!!
مادرم که اصلااینکاره نیست!!!
دومندش شمابایداینودرک کنی وبفهمی که پسراازدیدن یک چیزی هیچوقت سیرنمیشن
سومندش شمادختراکه اینقدراصراربه زیبایی داریدچراتوخیابون خودتون رودرست میکنید!!؟
ایناروجواب بدیدخوب میشه!!!
خیلی ازسؤال هایی که درمورددخترخانما دارم رفع میشه!!!!

سلام دوست من ...
اولندش چرا جمع میبندی؟چرا فک کردی من اینکارم؟خو به آدم برمیخوره!
دومندش من توی محیطی نیستم که بتونم خودمو توی خیابون واسه ی آقایو درست کنم نمیدونم شاید اگه محیط زندگیم فرق میکرد منم شبیه اونا بودم...
هیچ وقت نمیتونم درمورد خودم با قاطعیت حرف بزنم!
سومندش:خب بعضی از دخترا که این کارا رو میکنن چون یه جورایی از طرف آقایون تشویق میشن...
چهارمندش:این کار دیگه یه جورایی یه فرهنگ شده
پنجمندش:متوجه ام چی میگی از این نظر که پسرا از دیدن یه چیزی هیچ وقت سیر نمیشن
خب کارای زیادی هست برای کنترلش!!!اینطوری دیگه انگ هیز بودنم به آدم نمیخوره!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد