چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...
چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...

دختران ضد دختر

مبارک باشه به زودی مامان میشی!

.

لبخندی ملیح میزند

ولی زود در هم میکشد چهره اش را

او میداند...

دختر بودن فرزندش نگاه های ترحم آمیز ودلسوزانه مردمات

شنیدن این جمله با لحن های نرم و ...که:دختر بودن مهم نیست مهم سالم بودن است

قلبش در اظطراب چنین افکاری به تندی میزند.!

اومیداند...

دختر بودن فرزندش میشود :او به توان منفی 10-20ویا...

بیزار میشود از خود وهرمونثی !

*میوه دختران گذشته به ثمر رسید...

**دختری ضد دختر**

اوهم میشود یک جنسیت پرست !

اگر پسر باشد سر افراز میشود

واگر دختر!

باز تربیت دختری ضد دختر!

**************************************

یه تار موشونم بیرون نیست ،نماز اول وقتشون هیچ وقت ترک نمیشه،ختم صلوات های ان چنانی برپا میکنند...

ولی دریغ از ذره ای فکر!!!!!!!!!

ببینم گفتن حرف (پــــــــــــــــــــــــــــــــــــ)خیلی سخته ؟که انقدر زور لازمه واسه ی هجی کردنش؟

یا

گفتن حرف(د) خیلی توک زبونه؟

پ.ن:من نه طرفدار دختر بودنم نه طرفدار پسر بودن !!یه سوال دارم اونم اینه که توی اینجا هنوز این وضعیت به قوت خودش باقیه یا این که ...؟


نظرات 13 + ارسال نظر
sms شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:53 http://dragoncruel.blogsky.com

فکرنکنم دختراضدخودشون باشن!!!
اماضداحساساتشون هستن!!!
به قول دکترانوشه پسراخواهان برتری و دختراخواهان برابری هستن!!!
من میگم هنوزبرتری مردتوکشورماهست!
ولی ایشالابرابری مردوزن جامیافته!!
خب من الان بایکی حرف میزدم که میگه هم ضدپسره هم ضددختر!!!
امازیادازحدضدپسرتووبلاگش مینویسه!!

اگه ضد خودشون بودن که من این پستو نمیذاشتم برای مقابله با تبعیض!
من با خرافه پرستی مردم دینمدار مخالفم
ادعای بزرگی و فهمیدن نمیکنم ولی هر کسی یه کم فکر کنه میبینه واقعا الان دیگه از این حرفا زدن مسخرست.
شاید این یکی از مشکلات محیطهای کوچیکه

سرباز شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:33 http://mylifedays.blogsky.com

دیگه الآن فک نکنم مردم زیاد روی این مسائل حساسیت داشته باشن. واقعا جو خیلی بهتر شده نسبت به سابق.
منظورتو زیاد از "ببینم گفتن حرف پــــــــــــــــــــــــــــــــــــ) خیلی سخته ؟که انقدر زور لازمه واسه ی هجی کردنش؟

یا گفتن حرف(د) خیلی توک زبونه؟" نفهمیدم. ولی فهمیدم دل پری داری از این جماعت دو رو...

خوش به حالتون به خاطر جو محل زندگیتون...
امیدوارم توی اینجا هم از بین بره
یه نفرم برای خودش خیلیه برای مقابله!
آخه اینجا وقتی کسی بخواد بگه فلانی (پسر)دار شده کلی زور به لبو دهنش میاره تا پـــــ پسرو بگه ...

دل نوشته (سمانه) شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:58 http://www.sulky.blogsky.com

خیلی جالب بود متنت
قدیم قدیما خیلی زیاد بوده ولی الان خیلی کمرگ شده و خیلی جاها اصلاً نیست
ولی چه طرز فکری ها! واقعاً خیلی بده...
البته الان که دارم فکر می کنم هنوز محو نشده کمرنگ شده فقط تو یه سری از خونوتده ها هست.

در این مکان در این زمان این طرز تفکر جاهلی هنوز به قوت خودش باقیه!
من خیال میکردم که از بی سودای ادماست ولی الان میبینم خیلی از تحصیل کرده هاشم بعـــــــله...

دل نوشته (سمانه) شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 13:12 http://www.sulky.blogsky.com

جداً نباید باشه
تحصیل کرده ها دیگه چرا؟!

شاید بعضی وقتابا شدت بیشتری نسبت به بقیه حتی!آیا!!

گندم شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 15:54 http://ATREGANDOM.BLOGSKY.COM

سلام چکاوکم
خوبی؟
ببخش که بعضی وقتا صبحا خونه نیستم که بیام بهت سر بزنم.
وگرنه مطمئن باش همیشه خودم اول میشم
پس بلاخره این پستو گذاشتی....
راستش واقعا نمیدونم چی بگم حتی کسایی که به زبون میگن که براشون فرق نداره اخرش وقتی میفهمن بچه پسره ته دلشون بیشتر ذوق میکنن.و من واقعا نمیفهمم که دلیلش چیه!!!!
خودم دوست دارم که دختر داشتنو تجربه کنم هم پسر داشتنو ولی بیشتر از اون دوست دارم که همه بچه های دنیا سالم و خوشبخت باشن.
واقعا چه فرقی داره که چه جنسی داشته باشی؟مهم اینکه جنس روحانی ادم به انسانیت نزدیک باشه.

سلام گندم عــــــزیزم
خواهش میکنم میری یه لغمه نون حلال بیاری سر سفره ی زن و بچه ات دیگه
آره خب شما اول نشی کی بشه؟
باهات موافقم...کاملا!!!
من کلا بچه دوست دارم برام واقعا فرقی نداره دختر باشه یا پسر
ولی این وضعیت تا کی میخواد ادامه داشته باشه!خدا داند.
من و تو وکسایی که با این جور طرز تفکر مخالفن باید بگن. باید مثل بقیه نباشن...باید بنویسن...

sms شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 16:02 http://dragoncruel.blogsky.com

نمیدونم چی بگم!!!
امابنظرم کم کم داره وضعیت تبعیض درست میشه!!
امادختراوردن رونمیدونم!

بله منم همین طور فکر میکنم
یعنی چی؟منظورتون از دختر اوردن چیه؟

لیلی شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 20:10

سلام عزیزم...
به نظر من هنوز هستند کسانی که پسر رو به دختر ترجیح میدند...

ممنونم لیلی جان

تارا شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 21:33

نمیدونم چی بگم.واقعا تاسف انگیزه ولی من یه همچین گرایشاتی رو بیشتر تو افراد دین مدار دیدم و نمیدونم چرا؟به هر حال من یکی که نه دوست دارم دختر دار بشم نه پسر دار.بچه داری هم شد کار آخه؟
+خیلی سخته که نفرت از دختر داشتن و علاقه به پسر داشتن از طرف یه زن باشه.اگه یه مرد یه همچین تمایلی داشت تعجبی نبود ولی وقتی این تمایلات از طرف یه زن صورت میگیره خیلی دردناکه.در ضمن زنی که بچش دختره نباید به خاطر حرفای دیگران خودش رو سرزنش کنه چون جنسیت بچه رو مرد تعیین میکنه.

واقعا چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آره دقیقا همین طوره چون بیشتر این ضدیت از طرف زنها هست و مردا زیاد به این چیزا اهمیت نمیدن.
آره از نظر علمی هم ثابت شدست که تایین کننده جنسیت مرد هستش
مرسی از لطفت

ali یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:31

نمی دونم !!

arvin یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:48 http://masteralone.blogsky.com

پیروزی و شادی دوستان زیادی رو دور و بر آدم جمع میکنه ولی شکست و غم و غصه بهترینشون رو برات سوا میکنه

دقیقا ولی من توی غم و غصه هام قفط خودمو دارم
البته نگاه یه کسی رو هم گاهی حس میکنم همین که هنوز توی باورم هست خودش خیلیه...

سکوت... یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 16:42 http://sokuot.blogsky.com

خاطرم هست ز بد عهدی ایام هنوز
قصه ی غصه که بر پرده ی پندار بماند...
سکوت...

ممنونم
مرسی که وقت گذاشتی
همیشه شعرات به موقع است .واقعا دلنشینه همین آرامش خوبه...

رضا یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 17:09 http://photoblog.blogfa.com

با سلام،
بابا دیگه اینقدر هم سیاه نمایی نکنید از قدیم گفتن دختر رحمته!
خودمم هم یه دونه کوچولوشو دارم

سلام
سیاه نمایی؟فکر کنم خیلیم سفید نمایی کردم حالا شما به تیره بودن رنگ وبلاگ مل توجه نفرمایید
سلامت باشن کوچولوتون عکسشو دیدم خیلی ناز بودن

good girl جمعه 28 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 22:54 http://aseman-man.blogsky.com

سلام چکاوک جونی!
شرمنده نتونستم بخونم ینی داریم میریم جایی!
تونستم زودی میام پیشت.
فقطمی خولستم بگم ممنونم
انگیزه ی هرروزتم با من

ممنونم عزیزم
مراقب خودت باش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد