چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...
چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...

سلام امام رضا



دلم یه لحظه لرزید گنبد چشم نوازتون اومد توی ذهنو خاطرم
کسایی که این روزا میرن پابوس ما رو هم بی نصیب نذارن


نظرات 7 + ارسال نظر
گندم جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 21:19 http://ATREGANDOM.BLOGSKY.COM

منم دلم لک زده

دل نوشته (سمانه) شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:19 http://www.sulky.blogsky.com

وااااااااااااای چکاوکم که دلم چند ساله داره لک می زنه برازیارتش ولی متاسفانه این چند ساله نشده بریم....


منم همین طور

arvin شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 13:26 http://masteralone.blogsky.com

ناشنوا باش و نشنیده بگیر

هنگامیکه همگان به آرزوهای بزرگ وقشنگت می گویند :

...محاله...

ممنونم

سرباز شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 14:20 http://mylifedays.blogsky.com

از راه دور هم میشه زیارت کردا....

درسته ولی من که هنوز از نزدیک ملاقات نداشتم اون یه چیز دیگه است.

تارا سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 23:06

خانواده ی من همیشه نسبت به این مکان ذوق و شوق زیادی داشتن.دوست داشتن زیاد به اونجا سفر کنن.ولی من هیچ وقت تمایلی به این مکان نداشتم.پدر و مادرم ساعت ها تو حرم مینشستن و من حوصلم سر میرفت.کلا با مکانای مذهبی حال نمیکنم.سکون و آرامش رو دوست ندارم.خیلی وقتم هست که یاد گرفتم به خودم متکی باشم نه به مذهبم.

سلام تارا جان چه عجب.
خب همه ی آدما که مثل هم نیستن سلایق و علاقه هاشونم باهم یکی نیست.
منم از سکون بدم میاد ولی عاشق آرامشم! مذهبو پیچیده مثل بقیه برای خودم تعریف نکردم که خودمو توی یه سری کلمات اضافه که نمیفهممشون گم کنم .خیلی از کارایی که آدمای مذهبی از روی عادت انجام میدن رو انجام نمیدم و هر از گاهی به چشم ونگاه های خاصی دیده میشم که اصلا هم برام مهم نیست.!
مذهبو یه نیروی بیرونی برای خودم تعریف کردم .من این قدرتو توی خودم نمیبینم که از هر نظر به خودم متکی باشم !
خیلی وقتا همین یه حس بیرونی نجات بخش من بوده.

گندم شنبه 22 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 20:14

دیدی گفتم دلم لک زده
قسمتم شد

وای
زیارت قبول عسیسم...
اونوخت بی خبر رفتی نگفتی چکاوک چیکار میکنه؟دلتنگت میشه!
خوش به حالت گندمم خوش گذشت؟
منم دعا کردی؟

گندم یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:23

ببخشید خیلی یهویی شد
اره خیلی خوش گذشت
دعای مخصوص

میدونستی خیلی برای امام رضا عزیزی؟
آخه تا گفتی دلم لک زده رفتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد