چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...
چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...

دوسشون دارم

یه هفته ای میشه نمیخوابم 



همیشه عاشق صدای موتور لیستر بودم! شبا اگه باشه مثل یه مسکن باعث میشه خوب خوابم ببره...



یه هفته ای میشه طلوع خورشیدو توی دلم جشن میگیرم...


واقعا لذت بخشه...


اسم این گلا هم هستش(گل رنگ)یا(کوشه)یا(زعفران آمریکایی)



شبیه زعفران از خودش رنگ میده.الان فصل گلدهی اونه...



  












نظرات 13 + ارسال نظر
گندم شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:29

وای اصلا فک نمیکردم این شکلی باشن تصورم یه چی دیگه بود....
خیلی قشنگن
ولی قرار بود از مزرعه عکس بزاری

اوهوم!!
نشد دیگه گندم...
به دلایلی موجه

آسمون شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:04 http://asemoon74.mihanblog.com

همیشـــه نمــی شود زد به بــی خیـــالــی و گفــــت :
تنهــــا آمده ام ؛ تنهـــا مـــیروم ...
یک وقـــت هــایــی !
شایـــد حتـــی برای ساعتـــی یا دقیــقه ای ؛
کم مــی آوری ...
دل وامانـــده ات یــک نفـــر را مـــی خواهــد !
که عاشقانه دوسش داری ... !!!بیادوسی آپم

مــــــــــمنون

امین شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:58 http://over.blogsky.com/

چرا
احوالتون ناخوشه یا اعصاب تون رو خراب کردن
موتور لیستر ؟؟؟؟
از گلا دارید یعنی یا خیلی دوستشون داره اخه گفتی فصل گلدهی شونه
راستی تا یادم نرفته آپم

صدای موتور لیستر آرامش بخشه.
گلایه ای نیست!

لیلیـــــــ شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:39

چه قشنگن...

ممنــــــــــــون لیلی جان

سکوت... شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 23:34

سلام چکی...
موتور لیرستر انگلیسی یا هندی؟البته ساخت تبریز خودمونم هستا ولی انگلیسیش خیلی عالیه...
عجب تق تقی میکنه لامصب...
بخصوص اگه صاحابش قصد اذیت همسایه هارو داشته باشه و لوله دودکشش را برداشته باشه...
این گلا خیلیییییییییییییییی قشنگن...
مهرفت داشته باش و دهوتمون کن بیایم سر مزرعه...
من بیل بلدم دستم بگیرما...البته فقط دستم بگیرم...کار کردن باهاش کار مانیست...مثل همون شعری که میگه به دوستان دل سپردن کار سهلیست
ولی دل کندن ازشان کار مانیست...
بسه دیگه چکی زیادی خندیدی...به این داداشت بگو منو دهوت کنه سر مزرعه دیگه...نترس علفاتونا نمیخورم...
سکی...

سلام سکی...
من فقط فقط اسمشو بلدم و عاشق صداشم !
ولی از هر جا که هست الانه فقط آب شور میده بالا...
همین الانم که دارم واست مینویسم دارم صداشو میشنوفم.
میخوام دهوتت کنم سکی ولی من خودمم دهوتی ام...
گلا قابلتو نداره تقدیم به تو!
مزرعه کجابــــــــــــــــــود بابا ،همه رو فروخت رفت پی کارش...
نمیدونم چرا تو هر چی حدس زدی امشب درست از آب درنیومد...
داداشم به من میگه :دوس داری بری ؟من که دوس ندارم !
کیف کردی؟
باور کن هر چی میخوام بخندم خندم نمیاد.بعد میام یه عالمه میخندم
حس خنده اصلا ندارم
راستی شما هم توی شهرتو این پشه ها کولاک کردن ؟؟؟؟؟
من که باعث و بانی این همه خرابی رو نمیبخشم.
رودخونه ای که آب زاینده رود از مسیرش جدا شده و الان شده مرداب و هیچ آبی جریان نداره!
و شده محل تخم ریزی هر چی پشه است .
بعدشم میگن چرا این همه بیماری زیاده ...
بعدشم یه هلیکوپتر میارن یه چرخ میزنن که بگن سم پاشیدیم ...
دلم پره سکوت میخوام زار بزنم...

مهربان شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 23:42 http://Ghesehayemanomehdi.blogfa.com

چه قدر خوشگلن.من نمیدونم چه نوع گلیه و کلا سر در نمیارم ولی یه بار تو یه بیابون یه همینجوری دیدم اما بنفش بود.اینقده نأاااااز بووووود

سلام مهربان جان...
جدا؟!!!!!
بنفششو ندیدم تا حالا

دل نوشته یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:28 http://fun-thing.blogsky.com

سلام مهربون
چه گل های خوشکلی اینا عشقن...

راستی موتور لیستر چی هست؟ همونایی که تق تق صدا می ده ؟ اگه اوناست که من عاشق صداشم...

راستی تو این روزا ما رو فراموش نکنی دختر از دعای خیرت
طاعاتت قبول بانو

آره هموناست ...
واااااااااای چندتا از این آدم قرمزا گذاشتی !!
تو هم همین طور دوست خوب همیشگی...
التماس دعا شدیـــــــــــــــــــــــــــد

مژده یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 19:59

سلام.گلم میخواستم برات عکس جدیدنیماروبفرستم اماسایت نداشتم.دلم برات تنگ شده

سلام عزیزم
اشکال نداره آجی وقتی اومدی دانشگاه ازت میگیرم
نیما معروف شده ها!میدونستی؟
منم دلم برات تنگیده خو...

GENTELMAN یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 23:41 http://WWW.IRANKOCHAK.BLOGFA.COM

بعضــی وقت ها چیـــزی مینویســی
فقــط برای یک نفــــر !
اما ذوقــت کــور می شــــود وقتی یادتــــ می افتد
که هرکسی ممکن است بخــوانـد جــز آن یک نفــــر...![گل][قلب شکسته]

ممنونم از شما .
زیبا بود!

مامان ثمین دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:10 http://min.niniweblog.com

سلام عزیزم خوبین طاعات عبادات قبول حق
عجب وبلاگ قشنگی دارین ومطالب خوندنی وجالب اگه دوست داشتید ما رو هم لینک کنید تا دوستای خوبی واسه هم باشیم.

راستی ثمین جون من توی جشنواره تابستانه نی نی ها شرکت کرده و نیازمند حمایت شماست

فقط یک sms

کد 102رو بدون هیچ حرف و علامتی به شماره 20008080200

بفرستید

یه دنیا ممنون
لطفا یادت نره فقط یه sms
آخه فقط تاعید فطر وقت داریم
[تشویش]

چـــــــــــــــــــــــــــــشم
حتما نمیدونم این مامان نی نی کوچولو ها از کجا میدونن که من نی نی دوس دارم ؟برام سوال شده
عجب نی نی باحال و نازی دارین

سرباز دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:39 http://mylifedays.blogsky.com

شب زنده داری و از این حرفا دیگه. نه؟
ما رو هم دعا کنید...

هنوز که قسمت نشده!
ان شالله...امشب
التماس دعا

امین دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 21:36 http://emshab.blogsky.com/

آدرس وبو عوض کردم واسه یه مدت کوچولو
http://emshab.blogsky.com/

تارا سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 00:31

من دوست ندارم اصلا بخوابم.دوست دارم ثانیه به ثانیه ی زندگیمو استفاده کنم.کاش میتونستم خوابو از زندگیم حذف کنم.مخصوصا اینکه باید تو شب خوابید خیلی برام عذاب آوره.با خوابیدن تو شب از زیبایی های شب محروم میشم!کاش میشد اصلا نخوابم و خوابیدنم رو موکول کنم به وقتی که فرستادنم بهشت زهرا.

وااااای
خوش به حالت تارا که این جور میگی که ثانیه به ثانیه زندگیت برات مهمه !ولی الان من پر شده از خواب...
آره شبا واقعا زیبا و رمزامیز پراز شگفتی
خدا نکنه ...دیگه نبینم از این حرفا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد