چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...
چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...

گربه ی آوازخوان

قالب نوار ویدئویی این فیلمو هنوز یادمه !


حتی تهرانم نبود خیلی گشتم تا دوباره ببینمش ولی پیدا نکردم...به بابام گفته بودن قدیمیه دیگه گیرت نمیاد


ولی من بازم میگردم یکی از خاطره انگیزترین فیلمای بچگیمه 


یادمه اون موقع که تازه فیلم توی نوار رواج داشت دوستای عموم اومده بودن فیلم باحال و جنگی از اینا که جکی جان و راکیو اینا توش بازی میکردن بگیرن ببینن بعد عموم خونه نبود بابام این فیلمو بهشون داده بود یعنی چون نو بود فک کرده بود فیلم خوبیه

اونا هم تا ته ته اش دیده بودن ...

اینم آدرس دانلود یه تیکه از صدای آقا گربه است.




گربه خوش صدا منم،ببین چه خوب ساز میزنم

با صدای زنبورکم غصه ها رو دور میکنم

قد و قوارمو نبین،لباس پارمو نبین

سرم بلنده تو سرا،آبرو دارم همه جا



نظرات 7 + ارسال نظر
خواب گو دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:19 http://www.khabgoo.com

سلام دوست من
وبلاگ جالبی دارید. برای شما آرزوی موفقیت دارم.

سلام ممنونم از شما
لطف دارید.

سرباز دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:14 http://mylifedays.blogsky.com

واییی. تو چه چیزای نوستالژیکی مینویسی. آدم یاد قدیما میفته اشک توی چشاش جم میشه خب...
مرسی از این انتخابت...

سلام سرباز.
خب خیلیا هم این اصلا براشون مهم نیست ،خوبه که این حس میاد سراقمون!
خواهش میکنم

[ بدون نام ] دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:00

سلام بانو

راستی این همون گربه خونه مادر بزرگست؟

اگه اونه خیلی ازش بدم میاد

صدای alarmگوشیم یه مدت همین بود صبح ها من با همین صدا از خواب ناز بیدار می شدم

خونه ی مادر بزرگه هزار تا قصه داره....

eeeeeeeeeeeeeeeeee دانلود کردم صدا نداره... صبر کن چکش بکن دختر

سلام آجی من
سمانه!!!!!
آخه این چه شباهتی به گربه ی مادربزرگه داره ؟؟!!!!تو اینو به من بگو
ببین !گربه ی مادربزرگه همش ولو بود و نقشه میکشید واسه ی جوجه ها و مرغ و خروس مادر بزرگه
ولی
گربه اوازخوان واسه ی خودش سروری بود بوخودا من که عاشخشم ...
از این فیلم اون قسمتیشو که همه ی گربه ها ریختن رو سرو کول هم ،همدیگه رو زدن بیشتر دوس داشتم

گندم دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:48

اره خیلی قشنگ بود
یاد یه خاطره ای از این فیلم افتادم

عــــــــزیـــــــــــــزمی
ببخشید گندمم اگه ناراحت شدی

حامد دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:05 http://www.negahekoodak.blogfa.com

خواهش میکنم
خوشحالم که به دردتون خورده...برای تبادل لینک هم بیا

مرسی به خاطر عکس و موزیک کلی خاطره تازه کردم...

دل نوشته( سمانه) سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:58 http://fun-thing.blogsky.com

سلاااااااااااااااام

ای وای پس اسمم کو
یادم رفته

من کارتون های بچگی رو جز ایکیوسان. پینوکیو. آنشرلی. جودی ابود. خاله ریزه. فوتبالیستا. زنان کوچک + آهنگ خونه مادر بزرگه چیز دیگه ای یادم نیست

البته اینو هم بگم که این عکسه خیلی آشناست کارتونشو دیدم ولی یادم نیست

راستی تشخیصت خیلی خوبه ها. ممنون که نظر بی اسم منو تشخیص دادی دختر

سلااااام
نیمیدونم دخدر از میپرسی؟
خواهش موکونم دست کم گرفتیها من تو از وبلاگم ردم میشی میفهمم چه برسه به این که نظر بدی!

لیلیـــــــ سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 19:00

من تا حالا به گوشمم نخورده چرا
ولی میزنه خیلی قشنگ بوده ....:))

+منتظر آمدن همه نباش،
یک نفر
هیچ وقت نمی‌آید ..

جدی؟ندیدی لیلی جان؟
آره عزیزم قشنگ بود...
مرسی به خاطر شعر زیبات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد