چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...
چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...

حسود میشوم

این روزها برایم سخت میگذرد

نه این که از روزگار و مردمان به ستوه آمده باشم !...نه

سختـــــــــــ است چون.

تحملم تمام میشود

طاقتم شده است ساعت شنی !

تلخی نگاه ها، تلخی سخن ها، تلخی فکرها

همه شان خالی میکنند شیشه ی خمیده ی صبرم را...

من! در حسرت دستی

بوسه ای

اشکی

صدایی

کودکی ام را میخواهم

شاید ناتوانم که ببیند در آغوشم بگیرد

این روزها حسود میشوم به تمام کودکان

چه کسی تلخ کرد این چهره ی نازو زیبایت را ؟

میدانی !

داشته هایمان ارزنی نمی ارزد ...

 وقتی آمدند تمام دلخوشی هایم را بردند!

کاش تکه نانی خالی بودو همان ...

گفتی آدمها تلخت کردند.!

ولی چرا من؟

تقاص سختی هایت ،تلخی هایت را باید من بدهم ؟

چقدر دلم به حال این روزهایم میسوزد

چه آدمهای بدی بودند همانها که ...

یادم می آید ...

خدایا راهی بنما به ستوه که می آیم همین صفحه ی روشن تسکینم میبخشد...

آمین


پ.ن:تسلیم+لبخند +سکوت=شاید به نتیجه ای برسم

پ.ن۲:دوستت دارم عزیزترینم ببخش !

تو همیشه بخشنده ای****

تو همیشه صبورترینی

تو زیبا ترین واژه ای

تو تنها سنگ صبوری

تو تنها دلیلی

بمان برایم دلیل بودنم

چه آسان میشود لبخندد را دید

ببخش اگر همیشه دورم

ببخش !...

من همیشه برایت ناتوان میشوم

همیشه طفلی ضعیف ومحتاجم

من!...

دوستت دارم




نظرات 4 + ارسال نظر
خرید اینترنتی سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 19:19 http://javanbazar.com

سلام دوست و همکار عزیزم سایت بسیار خوب و عالی دارید
و اگر ازش پشتیبانی بیشتری کنید خیلی عالیتر میشه.
دوست عزیزم من مایل به تبادل لینک با شما هستم
همکار عزیزم در صورتی که با تبادل لینک موافق هستید حتما به سایت من که سایت خودتون هست تشریف بیاورید
و بگید با چه نامی لینکتون کنم و اگر مایل به تبادل لینک بودید من را با عنوان

خرید اینترنتی

لینک کنید.

هم اکنون سایت من (رتبه در گوگل 3) . خوشحال میشوم به سایت من یک سری بزنید و نظر زیبا تون را بگید

هم اکنون آمار روزانه سایت من بین 2000 تا 3000 هست.

http://javanbazar.com

منتظر نظر زیباتون هستم. یادت نره حتما بیا...

گندم سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 22:03

میدونی این نوشتتو خیلی فهمیدم
انقدر که دیگه حرفی برای گفتن ندارم

ممنونم گندم جان

گندم پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 00:21

تسلیم+لبخند+سکوت=درماندگی.بریدن

شاید!
ولی یه جاهایی خوب جواب میده من دارم جواب میگیرم

سرباز پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 15:25 http://mylifedays.blogsky.com

چقدر پر احساس بود...
امیدوارم حالت بهتر بشه...

ممنونم
برای شمام همین طور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد