چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...
چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...

کشف بزرگ من

مدتی بود که فقط نگاهشون میکردمو فقط با قیچی سر شاخه های خشکیده که دلیلیشم نمیدونستم میچیدم !!!

ناراحت از این که دلیل خشک شدنشونو نمیدونستم عاخه ما خیر سرمون درس این رشته رو میخونیم

دیروز یه چرخی زدم .تا یه انگشت زدم به شاخه ی درختچه شاخه هه که وسطش پودر شده بود افتاد زمین ...

من یه کشف بزرگ انجام دادم  دلیلشو فهمیدم واااااااااااااااااااااااااااااااااااای خدا...

خیلی خوشحال شدم حس مفید بودن تو رشته ی خودم حس بی نظیریه !


با یه چاقو شاخه رو نصفش کردم دو تا بنده خدا اون تو بودن الــــــــــــــــــهی

انداختمشون تو الکل تا بعد اکتشافاتمو به رخ بقیه بکشم... گفتم الکل؟؟؟؟اوه اوه الکل گیـــــــر نمیاد که داروخونه نمیده فک کردن ما میگیریم واسه ی کارای غیر مجاز





پ.ن:ترم تابستونی گرفتیم واسه اولین بار !!!کتابشو دایی جون برام پیدا کرد هر چند تموم شده بود ولی برام گشتو گرفت

28 امتحانشه. یا300یا600صفحه است واااای تو سه روز من چه جوری بخونم عاخه!!!؟؟؟تازه هنوز کتابم دستم نرسیده!!!

خدا به خیر کنه...


نظرات 6 + ارسال نظر
sms جمعه 25 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:33 http://dragoncruel.blogsky.com

دلنوشته های من هیچوقت منظورم کسی نیست!
البته بگم پسراهمشون فیلسوفن!!!

خوبه.
فیلسوفن؟
عجــــــــــــــــــــــــــــب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sarbaz جمعه 25 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 23:43

heife alcol nabood akhe?
pasho boro darseto bekhoon. 600 safhe dars dari oomadi web gardi?

ei baba!!

OOOOHOOOOOM

رباب شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:54

سلام
کشتیشون؟؟؟!!!تو الکل خفه میشن خو

نگران درست نباش تو میتونی آجی...انشالله که موفق باشی

آره خو کشتمشون !!!!
مردن دیگه...

دل نوشته( سمانه) شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:46 http://fun-thing.blogsky.com

سلام دختر

شاد و سلامتی انشالله؟

کشاورزی خوندی دختر؟؟؟

راستی ترم تابستونت ایشالله قبول می شی با نمره عالی...

سلام خواهر
هنوز نخوندم که ! دارم میخونم مثلا
ای شالله تا ببینیم فردا چه شود!!!!؟

سرباز شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 22:53 http://mylifedays.blogsky.com

اینا کرمن یعنی؟
ولی کشف بزرگی کردی. بهت تبریک میگم...

بله اینا یعنی کرمن.
خواهش میکنم خودم میدونستم !

گندم یکشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 20:55

سلام چکاوکم
خوبی اجی؟
اپرین دخترررررررر
ما یه نمایشگاه مشترک با بچه های کشاورزی داشتیم من خیلی علاقه مند به رشته اونا شدم اونا هم خیلی علاقه مند به خود من شدن

سلام گندمم خوفی؟؟؟
آبرین آورین آفرین خخخخخخ
جدی؟خوشت اومد ؟خوش به حال ما که تو ی این رشته درس میخونیم .
ولی نمیدونم چرا حس خوبی ندارم!
حس مفید بودن تو ی رشته ام کم برام پیش میاد.
کار کردن و عملی کردن تئوریای درسام و رشته ام در حد نزدیک به صفره...
هعی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد