چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...
چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...

تقدیم به دوست هنردوست و هنرمندم "گندم"

همین امروز تمومشون کردیم


گندم جان بفرما !دیدی به قولم وفا کردم



 

 وقتی که نیمه بافته بود


















نظرات 6 + ارسال نظر
سرباز سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 17:38 http://mylifedays.blogsky.com

جدی؟ این کار خودته؟
واااای
چقدر قشنگه...
حسودیم شد خب...

جدی جدی جدی!!!
خب من میدونم هر کی میبینه حسودیش میشه
من با حسودی در این مورد مشکلی ندارم
خریدارم باشید اول پول میگیریم بعدا میفرستیم در خونتون

سرباز چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:18

خب مظنه چند هست حالا؟

از صاحبش باید سوال کنید
رئیس هنوز قیمت گذاری نکرده

گندم چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 13:33

وااااااااااااااااااااای ممنون چکاوک
خیلی قشنگ شده
خیلی ظریفه
خو دلم خواست خو
من از اینا میخواااااام

خواهش میکنم اجی
قول داده بودم دیگه
عمل کردم
برفستم بیاد؟؟؟؟

گندم چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 13:35

به من تقدیمش کردی؟
ممنون گلممممممممممممم
خب حالا که تقدیم کردی و اصرار میکنی ادرس خونمون رو برات میفرستم
شوخی میکنم میدونم منظورت این عکسا و پستت بود برام یه دنیا ارزش داره اجی

آاااااااااااااااره خب
بفرست آدرسو
خب چون دیدم برات ارزش داره گذاشتمشون
چیزای ارزشمند برای آدمای ارزشمند

گندم پنج‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 20:54

واااای خداااااااا
عکسشو
چه دخملی

عزیزمی
لامصب بلاگ اسکای چه شکلکایی راه انداخته

دل نوشته( سمانه) پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:27 http://fun-thing.blogsky.com

چه قشنگ
چه هنرمندی تو
خوش بحالت
آفرین خیلی زیبا بود دختر

ممنوووووووووووونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد