چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...
چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...

هر انچه را که میخواهند باید بشنوی

به نظرم بهترین ماه تابستون ماه شهریوره

هوای معتدل و نسیم نسبتا خنک

حداقل میشه یه کم توی حیاط قدم زد

بعد از مدت ها تخمه شکست

من دوست دارم قدم که میزنم

فقط سکوت شب باشه

و

صدای طبیعت

ولی مثل این که شب جمعه حق نداری همچین هوسایی به دلت راه بدی

اول دعای کمیل و صای نجوا و بلندگوی تا آخر بلند

و

دوم صدای جشن و شادی مطرب و عروسی

دیش دارام دوم دام

 تازه یه کمشم با هم قاتی شد وضعیتی داریم ما تو مملکت اسلامی








نظرات 5 + ارسال نظر
جکی چان جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:32 http://www.jakichan.mihanblog.com

فروش آرشیو کامل فیلم های جکی چان در :

www.jakichan.mihanblog.com

بهترین فیلم های کمدی-رزمی در دنیا

دوبله به فارسی

هر DVD فقط 2000 تومان

آرشیو کامل 15 عدد DVD فقط 22000 تومان

------------------------------------------------

فروش اسپمر کاملا اتوماتیک نیوکامنت

ارسال کامنت اتوماتیک با سرعت بالا

برای وبلاگ های : بلاگفا - بلاگ‏اسکای - لوکس بلاگ
حامی بلاگ - لیموبلاگ - بلاگ سازان - ابربلاگ - نگارفا - نیلوبلاگ

4 بلاگ دیگر به زودی افزوده خواهد شد

ارسال کامنت آزمایشی رایگان

در : www.newcom1.tk

شماره تماس : 09372201600

sms جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:11 http://dragoncruel.blogsky.com

آره منم خیلی دوست دارم شهریوررو!
امامشکل اینجاست که من آدم گوشه نشینی هستم بسکه حرف زدن بلدنیستم!!
امادرباره عروسی ودعاکمیل گفتین!
بگم که من وداداشم کله کردیم ساعت۲نصف شب زدیم رفتیم قبرستون!!
والاهیچ جابهترازاونجانیست!!!!

ماه خیلی خوبیه.
کم رویی، گوشه نشینی، خوردن حرف ،همه رو میفهمم چون یه زمانی خیلی درگیرش بودم

قبرستون؟
چرا خب؟
این همه جا
ولی خودمونیم سکوت قبرستونو هیچ جا نمیشه پیدا کرد

sms شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:47 http://dragoncruel.blogsky.com

واقعانمیدونم چراسکوته قبرستون اینقدر بدلم میشینه!!!؟

هر کسی به هر جا و مکانی حسو نظر خودشو داره!

گندم شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 15:25

به نظرم منم همین
تازه تو این ماه چند نفر که دوسشون دارم به دنیا اومدن
کلی باید کادو بخرم
سکوت....
دلم تنهایی میخواد

سلام عزیزم
دل منم تنهایی میخواد عجیــــــــــــــــــــب
واسه منم میخری ؟
دل منم کادو میخواد

سرباز یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 17:25 http://mylifedays.blogsky.com

تخمه آفتابگردون؟

اوهوم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد