چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...
چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...

امان از امان

امان از روزی

که

فریاد عقل گوشت را به بی رحمی کر کند


امان از روزی

که

با پای عقل روی احساست که به اشتباه بودنش پی برده ای قدم رو میکنی


امان از بودن و نبودن

امان از لحظه ای که شاید بی خدا حافظی تمام شود


امان از باور یک انسان در پیچ و خم زندگی


امان از آه یک دل که تا هست میسوزد و میسوزاندت

امان از امان

که اگر امان میدیدی چونان دلشوره به خود راه نمیدادی

امان از تنهایی و دستپاچگی برای پر کردن ان

امان از امان از امانو امان


خدایا ببخش اگر امانت زیبایت را بیهوده به دست باد سپردم

ببخش چون تو بخشنده ای زیبا معبود من

امان ترین لحظه را در بی کسیهایم دیدم 



نظرات 5 + ارسال نظر
گندم شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 15:23

احیانا وصف حاله منو ننوشتی اجی؟

امان ؟؟؟؟
وصف خودم بود
مثل این که وصف چکاوک و گندم در این برهه از زمان شباهت دارد
هعییی

دل نوشته( سمانه) یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:20 http://fun-thing.blogsky.com

امان امان امان
که راحت یکی دیگه احساساتتو می دزده امان
این وصف حال خودم بود

هعییییی

سرباز یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 17:24 http://mylifedays.blogsky.com

امان از این زمانهایی که داره میگذره.
در جستجوی فرصت عمری تباه کردم
فرصت جوانی ام بود، من اشتباه کردم...

سلام
افسوس برای پی بردن به اشتباه چه سود
فقط باید کمتر به غم از دست رفتن عمرمون فکر کنیم تا جوونیمون دیرتر بره

رباب یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 22:33 http://baghcheyetanhayee.blogfa.com

یجورایی وصف حال منم هست..

"خدایا ببخش اگر امانت زیبایت را بیهوده به دست باد سپردم
ببخش چون تو بخشنده ای زیبا معبود من
امان ترین لحظه را در بی کسیهایم دیدم "

عالی بود چکاوکم..

سلام رباب جان دوست خوبم
ممنونم به خاطر حضور زیبات

sms سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 16:33 http://dragoncruel.blogsky.com

این روزاخیلی تعدادگناهانم زیادشده!!!
برعکس همه عقل بمن توصیه نکرد!!!
اماانگارزمین وزمان وخدامرادوست دارند!!
میخواهندتوبه کنم امابازهم بسوی گناه میرم!!
جملات حرف هاوشخصیت مرابه بازگشت فرامیخوانند!!
التماس دعا!!!

سلام دوست من
مرسی که دلنوشته هاتونو برای گفتن به وبلاگ تنهای بی درد قابل میدونید
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد