چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...
چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...

خود کشی؟؟؟؟؟نه!!!!

تا یه کم شرایط عوض میشه و تحمل نداریم دیگه بمونیم


یا وقتی که کسی آزارمون میده!


یا وقتی هیچ چیز مطابق میل ما نیست و پیش نمیره


از خستگی میگیم !از بریدن !

دیگه هیچ چیزو نمیتونیم ببینیم چون قسمت زیادی از ذهنو فکرمون مشغوله

ولی میشه! زیبایی زیاده

باید یکم تغییر بدیم

خودمونو

عادتهامون مونو

 از مرگ گفتن خیلی راحته !وقتی ناراحتیم

این که هدیه ی زیبایی رو که خدا بهمون داده رو نابود کنیم و از خود کشی حرف بزنیم

پ.ن: والا ما که تا یه درصد احتمال دادیم جیوه رسیده باشه به پوستمون تک تک موهای برادری رو کندیم بیچاره نمیتونست آب دوهانشو قورت بده از ترس

خداییش این که ذره ای از سلامتیم از دست بره قلبم به طرز عجیبی در تکاپو و تپش بود

والا من که خیلی میترسم بمیرم شوما ها رو نمیدونم

نظرات 4 + ارسال نظر
دل نوشته پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:44 http://fun-thing.blogsky.com

خوبه که می ترسی
خودکشی چیز خوبی نیست و خدا هم دوست نداره...

یه لحظه یاد پری روز افتادم بدون هماهنگی دیگران رفتم کارت اهداء عضو گرفتم حالا می ترسیدم خونه نشون بدم فقط از زیر زبون مامانم یه جورایی گشیدم دوست داره داشته باشن یا نه که دوست نداشت وقتی نشونش دادم خیلی جا خورد....
راستی شبش فکر کردم حالا می میرم
خیلی ترسیده بودم

ولی عمر دست خداست باید سعی کنیم عمر با عزت داشته باشیم و اینو برای همه دوستان می خوام خودکشی کار بدیه

عاقا منم کارت درست کردم ولی نمیدونم چرا 2 ساله هنوز نرسیده به دستم آخه اینترنتی ثبت نام کردم
من عمرا خودکشی کنم
ولی خب یه وقت دیدی کردم همیشه نباید با اطمینان حرف زد

گندم جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 21:42

خودکشی کاره ادمایه ضعیفه

l موافقم

سرباز شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:04 http://mylifedays.blogsky.com

چقدر قشنگ نوشتی. فکر کنم این پستت در جواب پست یکی از دوستامون باشه. کاملن حرفاتو قبول دارم.

کودوم دوستمون ؟؟؟؟؟
کدومشون میخواد خودکشی کنه
وااااااااااای مردم بیاین کمک یکی میخواد خودشا بکشه

گندم شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 20:20

منظور از یکی از دوستا که من نبودم؟!!!!
جرات دارید بگید اره

گندم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
منو ببین!
تو؟مگه از این فکرا به سرت زده ؟؟؟؟هااااااااااااااااا؟؟
دیگه نشنوماااااااااا
دیدی جرات داشتم
راستش قبل از این که پست جدیدتو ببینم داشتم جواب این نظرو میدادم حالا که دیدم
مطمئنا نظرش خودت بودی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد