چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...
چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...

از 25 کلاسا شروع میشه و هنوز تکلیف سرویس مشخص نیست


باید دیگه صبح زود بیدار شدنو شروع کنمو عادت کنم!صبح زود من یعنی 6یا 5.30وگر نه عادت ندارم تا لنگ ظهر بخوابم

امروز 5.30بیدار شدم ملت بدونید من امروز صبح زود بیدار شدم


چند تا عکس خوشگلم گرفتم دوس داشتین ترشیف ببرید ادامه


  

این پرنده ی کوشولو از دیروز تا حالا هی میاد تو حیاط بال میزنه و میخونه شبیه گنجشک نیس خیلی ناز تره اسمشو نمیدونم ولی فک کنم دم جنبانک باشه داداشم گفتا من تا دیروز فک میکردم فنچه!


دلم وقتی هورررررری میریخت که این هی خودشو به شیشه ی در و پنجره میزد الهی

این عکسم صبی گرفتم ازش نیگا کنید چه ژسی گرفته




اینام نشونه های این که دوروغ نگفتم دیگه صب زود بیدار شدم اینم عکس طلوع آفتاب !

دشت امروز مونم هویجوری جور شد

عجب پستی گذاشتم امروز


نظرات 4 + ارسال نظر
دل نوشته( سمانه) پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:30 http://fun-thing.blogsky.com

سلام دختر خوبی

راستش کار هر روز منه 5:30 بیدار شم ساعت 6:30 هم باید از خوبه خارج شم چووون سرویس 6:30 می یادش امروز نزدیک بود جا بمونم .

راستی عکاسی دختر ؟
چه عکسهای حرفه ای گرفته خانم
قبل اینکه متنو بخونم فکر کردم عکس رو نت گرفتی

آفرین دختر کار عکاسیت حرف نداره

سلام آجی
هر روز؟؟؟؟
نه!!!!!!
مگه تو نمدونستی من یه عکاس حرفه ای هستم باید بیشتر قدر منو بدونی

مهدی جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:11 httphttp://toosiscia.blogsky.com

سلام چطوری دختر خوب؟ اول که نگاه کردم به صفحه انخست چشمم به کلمه خودکشی افتاد یه ذره دل داشتم اونم ریخت...معلوم هست کجایی؟ هنوز کلاسا شروع نشده کم پیدایی شروع بشه که دیگه اصلا پیدات نمیشه!!!!!

سلام دوست خوبم
اون هویجوریه به دل نگیرین خب
کم پیدا؟؟؟؟
ولا قربان ما یه مدت هی اومدیم شما نیومدین دیگه خسته شدیم

گندم جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 21:40

سلام اجی
خوبی؟
من اصلللللللاااا حوصله دانشگاهو ندارم گریه شدید شدید اصلا امادگی ندارم اصلا حسشو وقتشو اعصابشو ندارم ای خدااااا
داغ دلمو تازه کردی :(
بابا عکس

عزیـــــــــــــــــــزم!
اینجوری میگی منم خب دلم میگیره
اصن حالا که تو گیریه میکنی منم زار میزنم
داغ؟؟؟؟
خواهش قابل نداشت

سرباز شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:02 http://mylifedays.blogsky.com

ای سحر خیز.....ای عکاس....ای حرفه ای....
من توی عمرم تاحالا 5 بیدار نشدم. ولی زیاد شده 5 بخوابم...

مرسی سرباز شرمنده کردی
اگه حالو حوصله و انرژی بیدار موندن توی شب باشه برام اونو به روز ترجیح میدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد