چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...
چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...

کویری

یه درخت خشک و بی برگ میون کویر داغ

توی ته مونده ذهنش نقش پر رنگ یه باغ

 

شاخه سبز خیالش سر به اسمون کشید

برو دوشش همه پر شد زه اقاقی سپید

  

زیر سایه خیالی کم کمک چشماش رو بست

دید دو تا کفتر چاهی روی شاخه هاش نشت

  

اولی گفت: اگه بارون باز بباره تو کویر

دیگه اما سر رسیده عمر این درخت پیر 

 

دومی گفت: که قدیما یادمه کویر نبود

جنگل و پرنده بود و گزر زلال رود

 

گفتن و از جا پریدن با یه دنیا خاطره

اون درخت اما هنوزم تو کویر باوره

 

گفتن و از جا پریدن با یه دنیا خاطره

اون درخت اما هنوزم تو کویر باوره


پ.ن:داشتم امروز این اهنگو گوش میدادم وقتی دلم میگیره آهنگای حبیبو خیلی خیلی دوس دارم !

مادری اومد گف یا خاموش کن یا یه آهنگ شاد بذار

گفتم :وقتی شاد نیستم واسه چی شاد گوش بدم؟؟؟

نمیدونم چرا از این حبیب خوشش نمیاد؟

ولی خب هر کسی یه نظری داره

این آهنگشو خیلی دوس دارم اون یکی آهنگشم که میخونه :در این زمانه ی بی هایو هویو لال پرست هم خیلی به دلم میشینه

نظرات 3 + ارسال نظر
سرباز شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 15:33 http://mylifedays.blogsky.com

منم نسبت بهش همین حسو دارم...

چه خوب!!!

گندم شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 20:22

در این زمانه بی هایو هوی.....رو خیلی پایم و دوست میدارم
مادری راست میگی حداقل از این اهنگا که میخوای بزاری مثل من هدفون بزار که حال بقیه گرفته نشه منم همیشه اهنگامو با هدفون گوش میکنم چون تقریبا همیشه غمگین گوش میدم و شاید چون همیشه غمگینم یا شایدم فقط به این خاطره که سلیقه موسیقیم با اطرافیانم یکی نیست
نیسی خانووووووووووم

هدفونم شکست

اومدم آجی خوشگله

دل نوشته( سمانه) دوشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:12 http://fun-thing.blogsky.com

اتفاقاً وقتی ناراحتی باید شاد بذاری دختر

جدا؟
بااااااااااااااااااااااشد خانوووووم
از این به بعد همش آهنگ شاد مجاز گوش میدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد