چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...
چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...

اندر حکایت امروز من

اومدم درخواست دادم خدا کنه قبولم کنن

فعلا یه ریزه نرم کردم خونه رو ولی اینجا رو نمیدونم چی کار میکنن

یه دسته درخواست دستش بود فک کنم من آخریه بودم ولی اکسل کار نکردم هنوز


توی برگه درخواست کار دانشجویی نوشته wordتا چه حد کار کردی ؟به آقاهه میگم من بلدم کار کنم یعنی چی در چه حدی میگه بنویس خوب!!!

خب منم نوشتم خوب !!کار با کامپیوترم نوشتم خوب!

به من میگه خانوم حاضری بدون دستمز کار کنی ؟؟؟

منم گفتم مگه کسی ام بدون پول کار میکنه؟

گفت خب بعضی ها میان میگن ما فقط میخوایم اینجا باشیم واسه ی دانشگاه کار کنیم ...

با خودم گفتم :جاااااان!!!؟؟؟لابد میان اینجا صب تا عصر گل روی شما رو ببینن !والا


کیفی میده اینجا وب گردی کردن کسی نمیاد بگه بذار اینا که نظر میدن یه نفسی بکشن

نظرات 4 + ارسال نظر
مهشید یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:19 http://www.luxfa.ir

مفدی کار کنی؟

ایجوری گف !!
من؟؟؟؟
عمرا

ستایش یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:29 http://setayesh1368.mihanblog.com/

به این میگن به مطلب خوب. خوشحال میشم باهم تبادل لینک داشته باشیم . دوست دارم مطالب جدیدت رو بخونم.

ممنونم دوست عزیز
منم خوشحال میشم

گندم یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 13:02

واقعا؟؟!!
خوشحال شدم عزیزم امیدوارم که قبول کنن اما مفتی نه ها!!!!!
موفق باشی چکاوکم

سلام گلم
امروز زنگ زد گف بیا
مگه میتونن قبول نکنن

دل نوشته( سمانه) دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:25 http://fun-thing.blogsky.com

سلام خواهر گلم

از office هر مشکلی داشتی در خدمتم من 4 سال مربی بودم و البته توی دبیرستان هم تدریس کردم وی حالا کارم یه چی دیگن خواهر

بالاخره می تونی از طریق ایمیل باهام در تماس باشی تا راهنمایی های دیگه و اینکه چه مقدار براشما نیاز هست یاد بگیرین رو بکنم دوست گلم....

آخه اینجایی که هستیم گه گاهی از اونایی که قراره استخدام بشن مصاحبه هم می کنیم

فدات خواهر گلم

وااااااااااااااااااااای چه خواهری نازینینی
شرمنده کردی عزیزم
حتما حتما حتما مزاحمت میشم سمانه جان استاد گرامی
بابا خانوووووووووم رئیس
میگم کاش اگه یه روزی قراره ازم مصاحبه بشه تو بیای این کارو بکنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد