چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...
چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...

فعلا کاری نیست که بکنم.از صب تا حالا فقط یه کم با ورد کار کردمو یه چتدتا پیرینت گرفتم.الانم یه چی خوردمو برگشتم... 

بیچاره دانشجوا!هی میان میخوان غذا رزرو کنن اینام هنوز غذا پخت نمیکنن! 

فعلا بیکاریمو داریم وبگردی میکنیم فقط حیف این همه سرعت که فیلتر داره 

 

توی خونه موندنم کار عاقلانه ای نیست بالاخره هر جور شده باید سر خودمو گرم کنم این روزا حالو حوصله خودمو هیچ کسو ندارم زود عصبی میشمو بعدشم دلگیری ... 

 

همین دیشب گرچه توی مجلسی بودیم که باید شاد بود ولی من همش این شکلی بودم+ 

 

خب روحیه ی من اصلا با این جور جاها جور نیست و فقط به خاطر مادرم حاضر شدم برم .باوجود سر درد شدید رفتم ولی بازم اونجا حالم بدتر شد وسط کار گفتم بیان دنبالم بعدشم این جوری یه لحظه تو آینه نگاه کردم دیدم چشمام کاسه خون شده دلم به حال خودم سوخت و بدم اومد که انقدر خودمو اذیت کردم  

 

فعلا دیگه باید برم صاحبش اومد گفت دیگه آزادی 

بای بای

نظرات 5 + ارسال نظر
go♥od girl جمعه 12 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 18:22 http://aseman-man.blogsky.com

سلام..چکاوک مهربون..
خوبی؟خوشی؟
منم بعضی اوقات همین طوری میشم!
لامصب.. نمیتونی...رو حرف مامیت..حرف بزنی..
و نری!
کاش بهتر بشی..
خانم دانشجو!

آره آجی آخه جوری گفت که دلم نیومد بگم نه
ولی مطمئن بودم که حالم بد میشه!
ممنونم عزیزم

دل نوشته( سمانه) شنبه 13 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:05 http://fun-thing.blogsky.com

سلام عزیزم
خوشحالم برا اون تیکه های اولی که نوشتی دوست خوبم

ولی تیکه ها ی آخر ناراحت و عصبیم کرد دختر...

نبینم این روحیه رو...

مواظب روحیه پاک و لطیفت باش عزیزم

هر چی بود و نوشتم آخه جز اینجا جایی واسه درد دل ندارم
حداقل یه قسمت کوچیک از فشارم کم میشه عزیزم

گندم شنبه 13 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 14:39

سلام چکاوکم.خوفی؟
ببخش بایت این مدت که نبودم.دلم برات تنگیده بود
راستی خاله شدم
انگاری این روزات دلگیره اجیزودتر خوب شو یه نفر بهم میگفت دنیا دو روزه که یه روزشم رفته

سلام گندمم معلومه کجایی؟؟؟؟؟
هاااان؟؟؟
خب منم تنگ شده بود دلم عزیزم
وااااااااااااااااااااااایی مبارکا باشه خاله خانوما!!!
خوش به حال گندم که خاله میشه
از طرف من یه بوس کوشولو بوکون نی نی خوشجله رو
تازه عکسم میخواما
دنیا دو روزه که یه روزش رفته.....
کاش یه روز موندشم واسم میرفت

گندم شنبه 20 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 21:39

خوبی چکاوک جونم؟روزگار بر وقف مراد هست عزیزم؟

سلام عزیز دلم
دلم برات یه ذره شده گندمم !!!!

مهدی شنبه 20 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 21:55

خوبی چکاوک عاشق برگهای پپاییزیت شدم...

ممنونم آقا مهدی
ای شاالله همیشه بهاری باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد