چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...
چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...

چندتا برگ از جزوه معادلات دیفرانسیلو ورق زدم چشمم به یه دستخط نا آشنا افتاد .زوم کردم روش یه دلنوشته بود!


امروز بعداز ظهر فکر کردم داره دلنوشته های خودمو میخونه ولی الان دیدم  واسم اینو نوشته بود...


آسمانم بارانیست ...

کوچه پس کوچه های دلم سفید بنده از برف...


نمک می پاشم که آبشان کنم !

تا یخ نبندم...


آه زخم هایم...


zahra jaber


دلم ریخت !

بوسیدمشون.

دوستای گلم برای زهرای عزیزم دعا کنید .برای برادرش ان شالله هر چه زودتر دوره های شیمی درمانیش تموم بشه و سلامتیشو بدست بیاره .

نظرات 2 + ارسال نظر
سرباز شنبه 2 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 15:28 http://mylifedays.blogsky.com

اللهم افع کل مریض

آمین یا رب العالمین.

گندم یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 19:53

ایشالا زودتر خوب بشن...

ممنون گندمم ای شاالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد