چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...
چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...

میخندم

از لذت بخشترین تفریحای من توی خونه که بعدشم کلی میخندم اینه که...


وقتی بابا پشت پنجره میشینه سیگار بکشه و من هی میگم پاشو بوش اومد تو اتاق و بابامم نمیره !

من یه آبپاش دم دست دارم تهدیدش میکنم که اگه نری میپاشماااااااااااا!!!

اونم میدونه میپاشم ولی میشینه تا من برم نزدیکش وقتی یه کم پاشیدم کلی ایییی و اوووییی و

دادو ههههه

سردش میشه خخخخ

از ایوون میپره پایین میره بیرون از خونه میکشه و میاد

خدایییییش ملاحضه این کارش خوووفه


خلاصه من کیـــــــــــــــــفی میبرم هم من هم بابا ...


ولی کاش میتونس ترکش کنه


"نگرانم براش "


چندتا پست گذاشتم ولی الانه دیدم خیلی دلگیر شدم حذفشون کردم با اجازه شوما...

نظرات 4 + ارسال نظر
masoud سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 22:54 http://purelove67.blogsky.com/

داشتم تو حیاط دانشگاه راه میرفتم
یهو چشمم افتاد به یه باغچه کوچیک گوجه فرنگی
رفتم شروع کردم به خوردن که دیدم
یه دختر داره داد میزنه آقا آقا چیکار میکنی

داری پروژه پایات ترم منو می خوری......


[جالب بود...
خدا رو شکر ما به جای کاشتن تو این رشته باید برگ طراحی کنیم

گندم چهارشنبه 27 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 17:32

ـــــــــــــــــــــــــ

سرباز شنبه 30 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:45 http://mylifedays.blogsky.com

عاشق این شعر داریوشم...
کلی باهاش گریه کردم...

کدوم شعر؟
آره شعر و آهنگ خیلی وقتا به داد روان آدم میرسه ...
این کمکو زیاد گرفتم مخصوصا با گریه

[ بدون نام ] شنبه 30 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:19

آره ترکش بده حتمن

نمیدونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد