چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...
چکاوک پر از آرزوی پرواز

چکاوک پر از آرزوی پرواز

کاش زمان کمی مکث می کرد...

عرض ادب

سلام علیکم

امتحان و درس و دل و دماغ خوندن نداشتن اوووووف


امتحان ریاضی ۲ یعنی اگه من اینو پاسش کنم دیگه غمی از این رشته نخواهم داشت به همراه معادلات


فقط نمیدونم با این وضعیتی که من تمرین حل میکنم موقع جواب نوشتن اهنگ مینویسم یا این که ...

ولی خب تهنایی  حوصله ام سر میره ،هم بهتر میتونم تمرکز کنم ،هم حالم بهتره


خدا رحم کنه با این وضعیت حافظه من تا وسطای دی ماه بتونم این ترمو به مقصد برسونم...

الانی بابا پای تلفن نشسته میگه داداشت متولد چنده؟

-رفتم رو دفتر تلفن نوشتم ۱۳۹۲/۰۶/۰۵

اومدم تو اتاق

دیدم دادش رفت هوا

رفتم دیدم عجب نابقه ای هستم من دیگه...

من به خیال این که نوشتم ۷۲ یعنی اونم این تاریخو بی برو برگرد خوند پشت تیلیفون

یا مثلا یه روز دیگه گف:دفتر تلفن کو؟؟؟؟

گفتم بالای درخت!!!!

بعد چند ثانیه موندم پیش خودم که گفتم کمدیا درخت؟ولی خب گفتم درخت...

نابود شدم رفت

نظرات 3 + ارسال نظر
سرباز شنبه 30 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:40 http://mylifedays.blogsky.com

ذهنت آشفته است که این اشتباها رو میکنی...

بدون شک آشفته است .خیلی ضایع

good girl یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1392 ساعت 16:29 http://aseman-man.blogsky.com

تمرکز..دوسه بار مرور...
توضیح برای خودت مخصوصا" برای درس.
خالی کردن ذهنت از هر کسی که خیلی بهش توجه داری...
و بهش فکر می کنی...
از جمله راه حل هایی هس که می تونه کمکت کنه عزیزم.
موفق باشی و پایدار

اوووووه چه خبرته دختر خوب
اینایی که گفتی هیچ کدومش ممکن نیس
مخصوصا دو سه دور مرور درس اوه اوه اوه
ممنونم استاد

حامدازکرج یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1392 ساعت 17:28 http://nokhaie.blogfa.com

سلام...خداییش معادلات 10 تا ریاضی 2بود یادش به خیر 4بار گرفتمش نتونستم پاسش کنم آخرشم مارو زمینگیر کرد.

سلام دوستم
آره ولی اگه بخونیم مثی بچه آدم همون بار اول پاسش میکنیماااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد